Ga naar inhoud

Het rijden in Watch dogs tutorial topic. (consoles)


JahArmy

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...
  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 jaren later...
Neenee, het is gewoon dat het zonder die dingen maar rondjes rijden is.. :P Duidelijk geen fan van racing, Maar als kind zie je cartoon races met loopings en shit. DAT lijkt me toch echt geweldig. Of zoals F-Zero een achtbaan in de sky. Terug op de gewone wereld doet een brave race ineens niet veel meer :(
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja exactly, ziet er wel spannend uit. Moonsterrtrucks Vind ik ook best bruut, maar Doe daar dan een dikke race mee in plaats van continue over dezelfde heuvel springen. Races (op de fiets bijvoorbeeld) Die downhill midden door een stad gaan. INDRUKWEKKEND! Dan krijg je dus een fiets/auto door je woonkamer vliegen als het fout gaat. (meestal in een greppel though) Niet zeggend dat er doden moeten komen, maar de spanning stijgt. Bij een F-zero track stort je dus uit de lucht en land je soms in een stad... Dus niet knipperen met je ogen XD
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze hem dit seizoen nog wel aan laten, maar ik heb geen idee wie het kan overnemen. Kvyat of Albon zie ik volgend jaar nog niet in een RB rijden.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Riccardo komt echt niet terug. Die wil niet in de schaduw van max staan, dat is wel duidelijk. Bottas zie ik ook echt niet weg gaan bij Mercedes. Lewis en totto vinden hem wel prima als tweede rijder, hij rijdt Lewis niet in de weg en pakt soms een overwinning. Het zou mij niks verbazen als gasly na de zomerstop is geswapt voor kyvat. Tuurlijk zeggen Marko en Horner paar weken geleden nog van niet, waarom zou gasly dan nog zijn best doen? Gasly kost rbr nu een tweede plek in de constructeurs kampioenschap. En heel misschien hebben we geluk dat Alonso naar rbr komt. Alonso wil wel, rbr ook, nu Honda nog.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...