Ga naar inhoud

Mario Kart PU tournament


ReMiiiXz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb thuis de Nederlandse versie en ik moet zeggen dat ze gewoon prima vertaald zijn. Ik heb me nergens geïrriteerd over eventuele slechte vertalingen die wij in Nederland vaak krijgen. Ik heb zelf ook een voorkeur voor de Engelse versie, maar zoals hierboven al gezegd werd zitten er hier aardig wat onbekende woorden in. Ik zou dus gewoon de versie aanbevelen die in elke betere boekhandel te vinden is (ook hardcover btw). Als ik jou was zou ik die gewoon eens inkijken om daarna pas te oordelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer jongens, maar er staat toch echt spoilers in de titel. Moet je niet gaan zeuren als je alsnog komt kijken. Denk trouwens niet dat bovenstaande persoon echt dood is. Ik heb nog steeds de theorie dat hij de zoon van Rhaegar is namelijk. Helaas schrijft die Martin niet door, dus we kunnen er nog een tijdje op gaan wachten...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de website van HBO was dat de Night's King, die in het (eerste?) boek onderdeel is van één van de verhalen die Old Nan aan Bran vertelde. Hij is blijkbaar een gevallen Night's Watch commander die nu de koning is van de White Walkers. Ik denk dat dit één van de dingen is die pas in het volgende boek aan bod komt, maar waar de regisseurs wel alvast van op de hoogte zijn. Ze wijken nu echter wel heel erg af van de huidige literatuur, dus ze zullen echt wel toestemming van GRRM gekregen moeten hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...