Orangemic Geplaatst: 8 mei 2014 Delen Geplaatst: 8 mei 2014 Hoe vaak ik het ook probeer, ik kan mij gewoon niet inbeelden hoe een nieuwe next gen Uncharted eruit moet gaan zien! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littedemon Geplaatst: 8 mei 2014 Delen Geplaatst: 8 mei 2014 @orangemic simpel weg hogere graphics en framerate en iets met de touchscreen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 8 mei 2014 Delen Geplaatst: 8 mei 2014 > God of War 4: Die game doet het altijd goed, en zal denk ik verassend innoverend uit gaan pakken. Syphon Filter Reboot: Dit zou natuurlijk ge-wel-dig nieuws zijn voor de fans. Deze twee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tafso Geplaatst: 9 mei 2014 Delen Geplaatst: 9 mei 2014 The Order heb ik ook echt zin in! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
itizxrandy Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Ik heb net Battlefield 3 gedownload, https://www.origin.com/nl-nl/store/free-games/on-the-house Deze gratis versie. Maar nu wilt Origin dat ik een product sleutel invoer om de game te activeren. Weet iemand wat ik moet doen. Alvast bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eindbaasz Geplaatst: 7 juni 2014 Delen Geplaatst: 7 juni 2014 Haha ziet dr goed uit, enkel nog een lkkr boothbabe erbij! ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
colinch Geplaatst: 7 juni 2014 Delen Geplaatst: 7 juni 2014 Ja echt zo op het einde als iedereen denkt dat het klaar is en dan wordt het donker en begint er een Fallout 4 trailer te spelen. Stel je voor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeftaxbox Geplaatst: 8 juni 2014 Delen Geplaatst: 8 juni 2014 Ik ga ze denk ik allemaal kijken op gamekings, idd voor de voor en na beschouwing Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Razielll Geplaatst: 8 juni 2014 Delen Geplaatst: 8 juni 2014 Ik stel me het voor ........ Ja vet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
colinch Geplaatst: 8 juni 2014 Delen Geplaatst: 8 juni 2014 Mag iets enthousiaster. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eindbaasz Geplaatst: 8 juni 2014 Delen Geplaatst: 8 juni 2014 lol cafeine overload? ;D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Razielll Geplaatst: 8 juni 2014 Delen Geplaatst: 8 juni 2014 Ik vind HELEMAAL LEUK Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 8 juni 2014 Delen Geplaatst: 8 juni 2014 Ik op Twitch, Dan heb je tussendoor nog het een en ander aan gameplay en nabeschouwingen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 8 juni 2014 Delen Geplaatst: 8 juni 2014 Komt wel goed schatje. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VictorDu Geplaatst: 9 juni 2014 Delen Geplaatst: 9 juni 2014 Sony maakt gehaktballetjes van Xdoos Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PrivateKaj Geplaatst: 10 juni 2014 Delen Geplaatst: 10 juni 2014 Maar niet voor mij! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 10 juni 2014 Delen Geplaatst: 10 juni 2014 Inclusief de indies zeker wil je zeggen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Ze hebben dan ook wel errug veel games in de maak, ik heb liever dat ze andere dingen in de game verfijnen ipv dit soort dingen, het boeit mij zelf vrij weinig maar is jammer voor de mensen die graag met een female character spelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Ja pff ik ben het vertrouwen wel een beetje kwijt nu. Heeeeel misschien nog op de TGS(bestaat dat nog?)? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
killbill99 Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 https://i.imgflip.com/9hrdn.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
killbill99 Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 waarom lukt het nou niet ik heb gewoon ![]() dan zou het toch moeten lukken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Simpele etiquette voor elke Sony fanboy. Bash op alles totdat Sony het ook doet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Lol Sony showt anderhaf uur games en half uurt TV. Microsoft showt een uur games. Sony heeft nog steeds meer tijd besteed aan games. Maar dit is precies hoe het moet. Je kondigt een GAME console aan met games, wat Sony deed en Microsoft niet deed. nu heeft Sony iedereen binnen. Verleggen ze het gebied en doen ze er TV bij. Ik vind daar geen flikker aan maar guess what? Sony heeft nog steeds de vetste exclusives. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Jezus wat een typefouten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.