Killermaikeltje Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Eerder op de Gamescom denk ik dan, maar die kans lijkt me ook klein. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Ben beetje klaar met singleplayer games lijkt het wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Ow far cry 4, maar daar wil ik de SP wel van spelen :/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Tenzij het verhaal coop kan natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Ik wil Smash Bros. en Zelda. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assassin966 Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Daar hadden ze het bij Gamekings ook over volgens mij en bij het E3 journaal livestream volgens mij ook, weet het niet zeker meer. Maar dat project was volgens mij stil gelegd dat ze zeiden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NLPower Geplaatst: 12 juni 2014 Delen Geplaatst: 12 juni 2014 volgens mij staat er toch echt dat ze dat dus niet doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 12 juni 2014 Delen Geplaatst: 12 juni 2014 Dat zie ik amper staan, zeker dat het het totaal niet zeker is dat de volgende een vrouw is. Eerder dat ze wat meer voor de vrouwen zullen maken qua characters. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.