Ga naar inhoud

Mortal Kombat X


warlord14

Aanbevolen berichten

Er zijn wel een paar characters die ik graag weer terug zie.. -Human Smoke. In MK9 speelde hij erg lekker moet ik zeggen, had hem alleen wel altijd in kostuum 2 omdat dat haar wel wat vaag was. Heb het nooit zo met robots gehad. -Menselijke versies van Sektor en Cyrax. Vond het erg tof dat dit er als andere kostuums bijzat, en de animaties er voor aangepast waren. Als ze er weer inzitten zou ik dit graag als DLC zien. Vroeg me altijd al af hoe Sektor er als mens uitzag. Badass dus. -Menselijke Reptile. Niet dat domme gegrom, niet een dom beest, maar echt Reptile. Groen bloed is goed, maar ik zie zijn reptiel kant liever subtiel.. tijdens special moves en fatalities. Houdt er niet van als het er zo dik bovenop ligt. Het onverwachte spreekt mij meer aan. -Reiko. Was wel een tof personage die jammer genoeg alleen in MK4 en armageddon zat. Mischien zou hij Shao Kahn's plaats kunnen proberen in te nemen in het verhaal? -Frost. Was echt een tof personage, ook de enige vrouw die aangekleed was. Ik heb het niet zo op die overdreven uitgeklede kostuums met giga borsten. Het is gewoon TE over the top. -Kreate a Kharacter. Jammer dat dit maar in een game zat, vond het zelf juist wel gaaf in deception. Of anders in ieder geval meer kostuums.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...