Ga naar inhoud

Nachtwacht nieuwtjes


GameGuy

Aanbevolen berichten

Het is inderdaad een standaard script. Ze gebruiken hem ook als je helemaal geen verbinding kunt maken. Ik heb er verder niet zo heel veel verstand van XD. Maar bij stap zes geven ze ook de volgende gegevens die je moet invullen als je handmatig een verbinding wil maken. -6 Subnetmasker : 255.255.255.0 Primaire DNS : 8.8.8.8 Secundaire DNS : 8.8.4.4 7. DHCP: niet opgeven 8. MTU-instellingen: automatisch 9.Proxy: niet gebruiken. 10. test verbinding van ps4 11. inschakelen van UPNP en DMZ in je router. Benieuwd hoe snel Sony met een oplossing komt. Dus eigenlijk wat ook al op de FP staat. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

UPNP stond al open in mijn router. Verder heeft dit alles mij niet geholpen nee. Ging zelfs van Nat Type 2 naar 3. Daarom ook nog de poorten van mijn router opengezet maar dit maakte geen verschil. (zal het wel niet goed gedaan hebben) Na dat alles heb ik de ps4 weer zelf een verbinding laten maken, de snelheid en Nat Type was weer goed. De IP in mijn router heb ik ook weer aangepast naar de nieuwe die de ps4 had aangemaakt, maar geen poorten gesloten. De download van PlanetSide 2 ging goed tot 90%. De snelheid zakte toen weg. Even de download pauzeren hielp om de snelheid weer terug te krijgen. (ik heb het tweede deel van de mail via wordpad naar de site gecopy/paste. Maar ook nu wilde de site de text niet posten. Geen idee hoe dit kan. De eerste helft ging wel goed.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 jaren later...
  • Thanks 1

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...