Ga naar inhoud

Ben ik de enige die Destiny ongelovelijk saai vind en waarvan de hype het niet waard is?


RootAbyss

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Laat me de title eventjes ondersteunen. Ik zit dus in de Destiny alpha, en heb uitgebreid de kans gehad om de game van links naar rechts te spelen tot level 8 (niet alle content natuurlijk) maar ik heb een goede indruk van de game nu. Ik snap niet waarom zowel Gamekings als PU als IGN als elke andere site deze game de hemel in aan het prijzen is. Ik vind er namelijk geen drol aan. Je kunt of naar de main tower en rondlopen in die stad, of je doet missies of je doet PvP. Die missies zijn ongelovelijk saai en brengen me helemaal geen gevoel alsof ik belangrijk ben in mijn doen en laten. De wereld voelt ongelovelijk kaal en laag aan. De graphics zijn niet eens mooi zoals op de screenshots, er zitten ongelovelijke frame drops in (het is een alpha oke) en het loopt niet eens smooth als je snel van links naar rechts draait (ik gok onder de 30 fps zelfs met tijden). En de story heb ik eventjes gevolgd en kan me nu al niet meer boeien. Wat is jullie mening, andere alpha spelers? Overigens heb ik Borderlands NIET gespeeld dus ik kan het niet vergelijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...