Ga naar inhoud

Power Unlimited RPG (Update 3!)


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 251
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nu vind ik het hele idee tof, maar zou zelf maximaal 3 euro doneren vanwege de uiteindelijke kwaliteit. Nu baseer ik mijn mening vrijwel nergens op, want er is nog niks bekend over jouw mede collega's, die dan ook mee werken aan de 'PU game'. Als ik meer informatie over jouw team zou hebben en hun vaardigheden, de prijs, een deadline, dan ben ik eerder geneigd om te backen. Ik ben namelijk bang dat wanneer ik gebacked heb, ookal is het maar bijvoorbeeld 3 euro, dat de game er oninteressant uitziet (RPG Maker VX Ace brengt namelijk totaal geen sfeer met zich mee), de soundtrack wat lelijk gepingel is, dat het tig jaar duurt voordat de game uitkomt, enzovoort. Zelf denk ik dat je het beter als vrije tijd project kan behouden, maar doe wat je wilt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja weet je wat een beetje het ding is. Ik vraag me een beetje af wat je met die kickstarter wil bereiken. Eerst is het een gratis project waar je op elk moment je handen vanaf kan halen, nu wil je het iets laten worden waarbij je een verantwoordelijkheid gaat dragen naar andere users toe. Als je dan een tijd geen tijd hebt of zo kun je het niet 1-2-3 even in de ijskast zetten zonder dat dit mensen tegen de haren in gaat strijken. Daarnaast vraag ik me af waarvoor je het geld nodig hebt. Wie gaat er meewerken aan je project? Je zegt een eigen soundtrack. Is er dan iemand die deze maakt en daar geld voor hoort te verdienen? Ik zie niet echt goed waarom dit een kickstarter project dient te worden, aangezien je toen je het gratis deed hier al goed mee uit de voeten kon komen (naar eigen zeggen). Het enige probleem was, zoals ik het begreep, tijdgebrek. Ik zou best wel wat willen pledgen, maar dan zou ik wel wat meer duidelijkheid willen hebben. Niet lullig bedoeld, het project was een beetje doodgebloed, en nu opeens vraag je ons om te betalen. Put niet echt vertrouwen dat het dan wel opeens af komt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Momenteel heb ik alleen maar een cinematic demo als resultaat, wat eigenlijk maar een minuutje of 2 duurt. Nou, laat die eerst maar eens zien dan. Overigens zul je trouwens wel met iets meer materiaal en aantoonbare inzet moeten komen dan er nu is, want tot zover is het weggegooid geld in mijn ogen.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens ik heb een briljant idee!! Ik weet hoe ik het ga aanpakken!! **DE GAME IS GRATIS VOOR IEDEREEN** Ik houd me bij het eerste idee. Deze game is gewoon gratis voor de PUmunitty! Wel is het vrijwel onmogelijk om iedereen die in de game wilt voorkomen uit te werken, en daar heb ik iets op bedacht. We mixen de 2 huidige ideeën. We maken de game gratis, met een optie voor doneren. Indien je doneert, zal je bepaalde bonussen krijgen. Zoals: Doneer bedrag 'A' en je komt in de credits. Doneer bedrag 'B' en je krijgt (als we een eigen soundtrack maken) de digitale soundtrack, plus je naam in de credits. Doneer bedrag 'C' en je krijgt je personage in de game verwerkt, plus de soundtrack, plus je naam in de credits. Zo kun je gewoon doneren als je het project wilt steunen, maar blijft het toch gratis zoals het in eerste instantie bedoeld was. **Dus doneren is geheel optioneel en dus niet verplicht** Ik vind dit klinken als een beter plan en zal waarschijnlijk de openingspost updaten van dit weekend met meer informatie hierover. Wat vinden jullie ervan?

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult toch wel begrijpen dat als ik ergens geld voor geef dat ik een gematigde zekerheid wil hebben dat het überhaupt ooit afgerond gaat worden? Als je na een jaar nog niet verder bent dan een klompje ideeën op papier, dan begint de pessimist in mij aardig te jeuken.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe is het allemaal even overwegen en stel ik vragen gewoon openbaar; er is nog niks bekend of ik daadwerkelijk ga verder werken etc. Momenteel heb ik meer tijd, maar weet niet of het blijvend is. Maar voor het geval dat het blijvend is, stel ik nu vragen en denk ik hardop over hoe ik dit ga aanpakken en of het verder gaat.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...