Ga naar inhoud

Power Unlimited RPG (Update 3!)


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 251
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste deal hoor, Skyborn en To the Moon vind ik al meer dan 20 euro waard, die ander games heb ik nog nooit gespeeld. Maar met RPG Maker en wat pakketten erbij, weinig te klagen. Ik zou het zelf eerder voor die 5 games doen en RPG Maker als een extraatje zien.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle ideeën. Zoals eerder gezegd ga ik het niet al te uitgebreid maken en redelijk simpel houden. Ik zie veel toffe ideeën langskomen maar zal toch bij de roots van mijn ideeën blijven en eventueel daar een paar leuke suggesties aan toe voegen. Wordt het niet jouw ding of vind je het gewoon helemaal niks aan? Niet mijn probleem. Je hoeft het niet te spelen, ik doe het tenslotte voor de lol. Verwacht geen super-elite-mecha-evolution-pro-omg-rpg, want dat wordt het natuurlijk niet. Het zal een simpel spelletje worden met fun als hoofddoel. Ik zal de lijst met aanmeldingen om in de game te komen later updaten, dus dat zien jullie later wel. Owja, het kan nog even duren voordat het uit is, want ik heb niet alle vrije tijd van m'n leven en niet iedereen komt in het spel. Te veel is ook niet leuk en kost zoveel werk dat ik bezig kan blijven. Vergeet niet: ik heb nog niks van de game ontworpen. Ik ben nu nog bezig met ideeën maken en verzamelen en de Story van het verhaal te schrijven. Eventuele screenshots van de ontwikkelingen zullen volgen als ik daar ook daadwerkelijk aan begin. Spreekt het je niet aan? Geen probleem, je bent niet verplicht om het te spelen. Niet professioneel genoeg? Er zijn genoeg andere RPG Maker games te spelen. Zoals eerder vermeld hier, ik wil gewoon een leuk spelletje creëeren voor de community van PU die niet al te uitgebreid is en gewoon plezier als hoofddoel heeft.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er trouwens vragen zijn kan je ze hier stellen of via een PM. Ik zou reageren als ik dan tijd heb. Nogmaals bedankt voor al jullie feedback, ik zou kijken of ik wat leuke ideeën in de game kan verwerken. Voor de rest houd ik jullie wel op de hoogte met hoe en wat.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n snor http://static.movember.com/uploads/2013/posts/24f/24ff34683350339fa8ceccbc30c289b3-5273d0e66e690.jpg

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...