Ga naar inhoud

Power Unlimited RPG (Update 3!)


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 251
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dus de combat wordt interactief a la de mario en luigi games? Of is het turn-based, maar dan dynamischer qua storytelling? Het idee is leuk, ben benieuwd naar wat je er van wil maken. Heb je al een idee voor een verhaal? Ik ben vooral benieuwd hoe je de wereld wil creeëren. Wil je een oldskool achtige reis door een wereld maken, op reis om de big bad guy te verslaan, of wil je meer dynamiek er in toe brengen, met plottwist, en terugkeren naar oude locaties? (Ik weet niet echt wat de mogelijkheden van het programma zijn) Als je tijd, zin en vertrouwen hebt om een pm'etje te sturen met wat details over je ideeën, wil ik graag meedenken over zaken zoals balance in combat, hoe de wereld opgebouwd wordt en het verhaal en dergelijke.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik nog wel even wil melden, ik weet niet eens of NPCs van gebruikers erin stoppen wel zo'n goed idee is. Jij bent de speler, onder jouw eigen username...dus dan klopt het niet als jij je zelf tegenkomt als NPC in het verhaal, want dan ben je dubbel. Daarom als ik het doorzet dat ik er niet al te veel in zou stoppen. Moderators als eindbazen en redactieleden als NPCs die hulp aan bieden gaat sowieso door, of de rollen omgedraaid, moet ik nog even kijken als ik het verhaal ga uitwerken. Natuurlijk focust het verhaal op jou als speler, als gebruiker van de community, dan klopt het niet als jij jezelf tegen komt in het spel. Dus misschien een paar of helemaal geen, ik kijk nog wel even. Graag ook ideeën die wel bij m'n concept past, zie introtekst van dit topic.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal de lijst niet constant updaten van wie erin wilt komen, want ik kan gewoon alles hier in dit topic zien. Vrijwel iedereen wilt erin dus dat is geen probleem. Lees hieronder meer over NPCs van gebruikers voor in de game. Wat is jullie mening hierover?

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe wel users als NPC's, dat lijkt mij veel leuker. Raad dan gewoon aan om niet saai als jezelf te spelen, maar juist als een lvl 0 n00b die nieuw op de site is, of in dit geval nieuw in jouw wereld. Dan lvl je up en leer je de 'wereld' kennen met behulp van NPC's. Add dan ook leuke karakteristieke eigenschappen, zoals Dunne Draak die altijd ipv een 'p' met een 'q' typt, of Klaas Jan die alleen maar gecensureerde troep kan uitkramen als je in de quest tegen hem keert (al weet ik niet hoe je de quests gaat indelen). Lijkt mij iig leuker dan spelen als een user die alles eigenlijk al kent van de site.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je mening. Was inderdaad nog aan het twijfelen. Hier heb ik echt iets aan. En zoals ik al had gezegd: inderdaad doe ik de karakteristieke eigenschappen. Als Dikkedraak erin komt zal hij inderdaad de q als p gebruiken en als jij erin komt jou voor een Xbox plaatsen en alleen erachter vandaan laten komen als je het moet verdedigen... ...Geintje natuurlijk, haha! Nee maar dat voorbeeld van Dikkedraak dan bijvoorbeeld wel, zo zal ik kijken wie leuke karakteristieke eigenschappen heeft om hun in de game te plaatsen.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...