Ga naar inhoud

Power Unlimited RPG (Update 3!)


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 251
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Echt nu al rond de 50 aanmeldingen van mensen die erin willen. Als ik er dus een paar ingooi zullen het de het wat bekendere zijn, zodat spelers ze zullen herkennen. >Mensen die met goede suggesties en leuke ideeën komen hebben uiteraard hogere kans om in de game te komen als beloning. Heb hele goede feedback gehad van Roan, met een uitgebreide uitleg waarom. Daar heb ik inderdaad iets aan, dus zijn kans stijgt zeker om erin voor te komen (uiteraard omdat hij ook lang lid is en bekend is). Verder zie ik wel leuke ideeën langskomen die niet bij het concept passen, wel bedankt daarvoor, maar die zal ik helaas niet erin stoppen. Ik heb al een klein ontwerpje af en heb al een paar regels eruit gegooid voor het verhaal, dus suggesties over het verhaal zullen niet veel nut hebben, alleen een paar kleine leuke ideeën om ertussen te stoppen (dus fragmenten i.p.v. heel het verhaal) zijn wel welkom.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die quote was van mij, om te laten zien waarom hij een hoge kans heeft gekregen. Dit was de quote van Roan: >Doe wel users als NPC's, dat lijkt mij veel leuker. Raad dan gewoon aan om niet saai als jezelf te spelen, maar juist als een lvl 0 n00b die nieuw op de site is, of in dit geval nieuw in jouw wereld. Dan lvl je up en leer je de 'wereld' kennen met behulp van NPC's. Add dan ook leuke karakteristieke eigenschappen, zoals Dunne Draak die altijd ipv een 'p' met een 'q' typt, of Klaas Jan die alleen maar gecensureerde troep kan uitkramen als je in de quest tegen hem keert (al weet ik niet hoe je de quests gaat indelen). Lijkt mij iig leuker dan spelen als een user die alles eigenlijk al kent van de site.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, per kleine chapter maak ik ook al gelijk een deel van de game om het gevoel beter tot stand te krijgen. Dus goed nieuws... Ik ben al begonnen! Heb de grote van het lijnen al geschreven en ben nu bezig met het ontwerpen van de beginplaats. Ik ben zo gemotiveerd door al jullie feedback en geweldige reacties, dus wederom bedankt daarvoor!

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, ik kan nog aan de laatste zin van de introductie tekst van dit topic toevoegen. Hoe meer die gene bedenkt dat in de game wordt verwerkt, hoe belangrijker zijn rol is. Stel je hebt veel goede ideeën die bij de game passen en erin komen, dan kom je in de game voor. Heb je nog veel meer van zulke goede suggesties, dan wordt je rol belangrijker (als beloning).

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een verhaal zou moeten bedenken, dan zou ik het baseren op het concept dat de users het volk van het land (Putopia ofzo) zijn. De redactieleden zijn de regering, alle bekende gezichten een eigen functie. Plot zou kunnen zijn dat Ward en Maarten overstappen naar het buurland (IGNnatio?) dat zich voorbereid op een oorlog. Jij als held zou dan die oorlog mketen voorkomen. Tijdens je reis ontmoet je dus mensen uit alle lagen van de bevolking, en daar zitten genoeg bekende namen tussen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Oh ja, ik kan nog aan de laatste zin van de introductie tekst van dit topic toevoegen. Hoe meer die gene bedenkt dat in de game wordt verwerkt, hoe belangrijker zijn rol is. Stel je hebt veel goede ideeën die bij de game passen en erin komen, dan kom je in de game voor. Heb je nog veel meer van zulke goede suggesties, dan wordt je rol belangrijker (als beloning). Awesome! Een soort RPG-idee voor het bedenken van een game!!! Op deze site is dat ook ingevoerd, dat is supertof! Dan kan je als je hoger leven bent bijvoorbeeld een review schrijven, waarbij je je dan weer in level stijgt als het vaak gelezen wordt!!! Nu wordt er dus een pu-rpg gemaakt met een rpg-aspect om een rpg te maken!! Geniaal!

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het delen als meer dingen vast staan en meer duidelijkheid er is. Ik wil natuurlijk ook een groot deel een verassing houden, dus zal niet alles verklappen. Zodra m'n verhaal beter is uitgewerkt zal ik grote richtlijnen aangeven zodat jullie je daar op kunnen richten, niet al te veel details want anders is de verassing eraf.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...