Ga naar inhoud

Power Unlimited RPG (Update 3!)


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 251
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Let op! Groen (Kwakvusj) zei: >Ben je van plan om het verhaal te delen? Dan is het namelijk makkelijker om met suggesties te komen. Mijn antwoord: >Ik zal het delen als meer dingen vast staan en meer duidelijkheid er is. Ik wil natuurlijk ook een groot deel een verassing houden, dus zal niet alles verklappen. Zodra m'n verhaal beter is uitgewerkt zal ik grote richtlijnen aangeven zodat jullie je daar op kunnen richten, niet al te veel details want anders is de verassing eraf. Ik plaats dit even hierboven, want dan is er ook meer duidelijkheid voor jullie.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je vast zit op bepaalde punten of ergens inspiratie voor nodig hebt, op deze site staan heel veel generators voor allerlei dingen in een rpg Chaoticshiny.com

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeau, gewerkt als een malle. Dingen waar ik aan heb gewerkt: - Het verhaal - Verschillende personages - Ideeën van jullie, veel goede ideeën van Roan. - Easter Eggs - Main Map - Binnenkant van gebouw - Title screen samen met Cynster. - Overige kleine details Ook hier geldt weer: work in progress, things may change during development. Ik zou verder wel op de hoogte houden ervan, nogmaals bedankt voor jullie feedback en medewerking vandaag!

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...