Ga naar inhoud

CDAB 48 [XLVIII] Ik ben dol op negers


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jezus wat een rare dag was het gister. Een van mijn(en eigenlijk van iedereen) lievelingsdocenten heeft zelfmoord gepleegd. Het is al de tweede dit jaar. Alleen was het bij de eerste te verwachten omdat zijn vrouw een jaar eerder van een flat was gesprongen. Dit kwam gewoon uit het niets, we hadden woensdag nog gewoon les en in de nacht van donderdag op vrijdag wordt hij ergens dood gevonden door de politie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks, het is echt zonde. Hij deed heel veel voor de school. Hij was leider van de schoolband, mentor en weet ik veel wat nog meer. Het stomme is is dat het een soort paniekreactie ofzo is geweest op iets. Hij heeft namelijk alles achter gelaten zoals het lag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ik had vorige week ontslag genomen. Maar nu zijn deze week mijn baas, afdelingsleider en rooster maker naar mij toegekomen of ik alsjeblieft mijn contract wil verlengen. Ze hebben mij daarnaast aangeboden dat ik elke zondag kan werken, dubbel betaald worden dus! Daarnaast hoef ik mij ook niet meer druk te maken over de collega die mij haat, met haar hoef ik niet meer te werken. Hmmm, ik denk dat ik toch nog maar even blijf =)

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...