Ga naar inhoud

SSD Installatie


j_o_o_s_t

Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@Roan Ghosts heeft echt veel minder verkocht, ik schat wel dat het ongeveer 5-8 miljoen stuks minder is. Dat merk je ook als je online gaat. Hieronder even een lijstje van het totaal aantal mensen online van MW2 tot Ghosts op een zondagavond. MW2: Ongeveer 10 000 BO1: Ongeveer 50 000 MW3: Ongeveer 80 000 BO2: Ongeveer 250 000 Ghosts: Ongeveer 110 000 Zelfs MW3 ligt erg dichtbij de Ghosts aantallen dus dan kan je wel vaststellen dat Ghosts gewoon keihard gefaald heeft;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Ik heb een Acer V5 staan, heeft een 500 GB HDD. Mij te langzaam, dus wil ik er een SSD in knallen. Helaas heeft mijn laptop maar 1 geheugen slot, en moet ik de HDD er dus uithalen. Iemand ervaring hiermee? En raden jullie aan om SSD te kopen die gelijkwaardig is aan het originele HDD geheugen, of gewoon een SSD van 250 GB en een externe hardeschijf?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Na het zien van de multiplayer ben ik alles behalve teleurgesteld. Het is nieuw het is vers , maar tegelijk moet er nog veel gebalanced worden. Zodra de show begon was er 1 ding wat mij opviel aan de eerste 20 seconden. de one shot one kill wapens. het waren er zoveel. En de eerste 20 seconden bestond ook alleen uit one shot one kills. Waarom sledge waarom? Verder perks etc lijken me duidelijk. Het is een game met dashen al grootste vernieuwing. maar ondertussen zodra je je boost wordt je gesignaleerd op de mini map. Dus hier moet alweer een perk aan gespendeerd worden(voor mijzelf dus een vervelend iets) Verder het knifing systeem? in het gehele spectacel heb ik 1 stukje voorbij zien komen, waarin er zon gruwelijke grote afstand wordt afgelegd voor een ''knife'' (het was meer een schop) dat ik me afvraag hoe zich dat gaat uitpakken in de game zelf. Cinematic van ghost is eruit gehaald tijdens het ''knifen'' en daarvoor hulde sledgehammer. Map dynamics, vrij weinig gezien(op een paar sentri's na en een vloedgolfje), ik zeg niet dat het zo moet gaan als bij ghost, dat die hele map bij een kem strike veranderd maar een beetje dynamic is altijd leuk.(persoonlijke mening) Verder over de presentatie, podium waar ze op stonden vergeleken met activision vorig jaar met de multiplayer aankondiging van ghost. dieptriest. Van de 3 mensen die het publiek toespraken was alleen de eerste(ja die met die flaporen ja) die mij kon boeien. Toen peppie en kokkie op het podium kwamen, werd het van een serieuse presentatie, 1 of andere slechte cabaret. Presentatoren krijgen dus op de eerste na een onvoldoende. Al bij al ben ik nieuwsgierig hoe dit alles uit gaat pakken, ik gun het sledgehammer, ze tonen lef door compleet iets anders te doen. Waar het probleem kan gaan liggen is echter de balance in de game, de eerste paar weken moet er veel gebalanced worden, als dit niet gedaan wordt, bloed de game langzaam dood ben ik bang.(al blijven er altijd gamers die COD blijven spelen.) De multiplayer reveal heeft mij omgehaald om het te gaan halen, maar met een hard hoofd gaan we kijken naar hoe de gameplay is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze in de stijl van COD 4 waren doorgegaan,(wat ook eigelijk de afgelopen jaren was) kreeg je weer het gezeur dat er te weinig verandering is. Want met mw2, mw3,blops,blops2 is er doorgegaan op het succes van cod 4. en eigelijk met blops 1 werd er al gezegt van, ja het is teveel hetzelfde. Ikzelf vind het goed van sledgehammer dat ze een andere weg in slaan.(tuurlijk het blijft COD). Ik zie positieve maar ook negatieve punten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...