Ga naar inhoud

Xbox Forza Vraag


ChillTick

Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik speel al jaren met Bayern en kom eigenlijk, zeker bij deze FIFA, bijna alleen Real Madrid tegen als tegenstander. Want zij hebben Ronaldo die veels te goed is in FIFA. Barca kom ik soms tegen, maar daar win ik meestal wel van, vindt ze in FIFA niet zo goed eigenlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Populairste sport ter wereld, maar jij zal ze wel even de les lezen. Want ze hebben het allemaal fout natuurlijk. Je moet ergens kennis van hebben voordat je een mening kan geven. Ik vind bijvoorbeeld de Tour de France echt fantastisch, maar veel mensen snappen dat niet omdat ze er niets van afweten. Om ergens iets van af te weten, moet je nieuwsgierig van aard zijn en niet al te bevooroordeeld. Wat helaas maar weinig mensen zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. Barcelona is ook niet eens goed in Fifa. Toen het nog om pace draaide in FIFA 13 kon je met Ronaldo zo door de hele verdediging lopen zolang je maar het middenveld had gepasseerd. Gewoon een hoge steekpaas geven en je bent bijna bij elk team er wel doorheen..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heh, dit vind ik wel een interessante discussie. Ik ben een groot sportfan maar als ik ergens een hekel aan heb is het wel voetbal, het fundament van de westerse samenleving. Alles draait maar om voetbal; het nieuws - van rampen verslag naar voetbal - en tevens overige zendtijd wordt door voetbal overschaduwt alsof het de belangrijkste zaak van de wereld is. Kijk bovendien eens naar die voetballertjes; populaire mannetjes met tattoos die elkaar onderuit halen en allerlei acteerkunstjes op ons beeld toveren. Overigens dat de massa voetbal omarmt als nummer één sport moet dit betekenen dat voetbal heilig is? Popular culture staat gelijk aan low culture (hint: al het geweld en geschreeuw met als hoogtepunt een scheidsrechters de dood intrappen is ideaal om mijn argument te onderbouwen). Begrijp me niet verkeerd, voetbal als spel zelf kan best leuk zijn. Ik kan ook best wel met plezier naar een goede Champions league wedstrijd kijken. Maar het probleem met voetbal, naar mijn mening althans, is dat het een compleet overrated fenomeen is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik heb het over het computerspel kneus. Ik heb zelf 6 jaar op voetbal gezeten. Dat had ik moeilijk kunnen ruiken... Meeste mensen die voetballen kijken dat ook op tv en spelen vaak ook wel FIFA. Trouwens, mensen gelijk uitschelden is een zwaktebod.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik kan me ook ergeren aan voetballers. De aanstellerij, het feit dat ze veel te veel verdienen en nog wel andere zaken. Maar daar probeer ik vaak maar langs te kijken, en ik probeer te genieten van het voetbal. Het feit dat het zoveel op het nieuws komt, met name met een WK, is omdat het het nationale gevoel versterkt. Zelfs mensen die niet van voetbal houden, voelen zich vaak aangetrokken. En de gedachte dat alles wat populair is bij de massa minderwaardig is vind ik maar hipsterachtig gedrag. Aanstellerig, proberen 'anders' te zijn en 'speciaal'. Maar goed, dat het je strot in wordt geduwd heb ik ook vaak met schaatsen. Zeker met de Elfstedentocht. Niemand boeit het, behalve die Friezen en wat oude mensen. Er zit bij schaatsen nauwelijks publiek, en ernaar kijken is eigenlijk best wel saai. Het enigste leuke eraan is dat Nederland er ruim de beste in is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...