littedemon Geplaatst: 5 mei 2014 Delen Geplaatst: 5 mei 2014 Ik denk dat je beter voor The Witcher 2 kan gaan aangezien Oblivion kan tegen vallen als je begonnen bent met Skyrim... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VanGammel Geplaatst: 5 mei 2014 Delen Geplaatst: 5 mei 2014 hmm als je skyrim al kent zou ik ook voor iets nieuws gaan maar ik verzeker je oblivion gaat je niet tegen vallen ....The Witcher 2 is ook een pracht spel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sierrazulu Geplaatst: 5 mei 2014 Delen Geplaatst: 5 mei 2014 The Witcher 2 is meer een action-RPG/adventure. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
strondstoned Geplaatst: 5 mei 2014 Delen Geplaatst: 5 mei 2014 ik zou oblivion gewoon proberen. als dat toch niet jou kopje thee is, the witcher gaan spelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 5 mei 2014 Delen Geplaatst: 5 mei 2014 Koop ze gewoon allebei. Oblivion is makkelijk te vinden voor een vijfje en dan heb je nog zat over voor The Witcher 2. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 5 mei 2014 Delen Geplaatst: 5 mei 2014 Inderdaad. Oblivion is nog geen 10 euro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiebeamalur Geplaatst: 5 mei 2014 Delen Geplaatst: 5 mei 2014 Koop ze beide, ze kosten beiden geen drol. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 5 mei 2014 Delen Geplaatst: 5 mei 2014 Koop inderdaad gewoon beide, prijs is erg aantrekkelijk. Koop overigens wel de Game of the Year Edition van Oblivion, want The Shivering Isles is een awesome DLC. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SpaceDistroyerH21 Geplaatst: 8 mei 2014 Delen Geplaatst: 8 mei 2014 Ja, maar ik bijna bijna volledig blut, dus ik heb niet meer dan 20 euro te besteden. In de zomer vakantie ga ik 400 euro scoren. Maar de bedoeling van Oblivion of The Witcher 2 is mij vermaken tot dat Destiny uit is, samen met Titanfall en Warface, en aangezien Oblivion en TW2 erg grote games zijn die veel tijd vragen, kan ik ze waarschijnlijk niet genoeg spelen tot dat Destiny uit is. Zeker niet als ik ook andere spellen speel. In Skyrim stak ik namelijk 5 maanden lang bijna elke dag meer dan een uur tijd, en nog heb ik hem niet helemaal uitgespeeld. Dit is dus hetzelfde met Oblivion en TW2, dus ik vraag jullie echt om er maar 1 te kiezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gurtus666 Geplaatst: 8 mei 2014 Delen Geplaatst: 8 mei 2014 witcher 2 zou ik kiezen heb ze alle twee gespeeld ten eerste zit er in de witchter 2 veel meer uitdaging als je hem op normal/hard speelt en de gameplay in met name de gevechten is gewoon veel beter dan in oblivion Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joshua0_o Geplaatst: 8 mei 2014 Delen Geplaatst: 8 mei 2014 Helemaal als je nog geen Bioshock gespeeld heb: Oblivion. Die twee zijn samen te koop in zo'n mooie dubbelbox voor vrij weinig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
strondstoned Geplaatst: 8 mei 2014 Delen Geplaatst: 8 mei 2014 Ga voor Oblivion. Oblivion vond ik 100 keer beter dan skyrim. zal wel wennen zijn aangezien je bent begonnen met skyrim. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 9 mei 2014 Delen Geplaatst: 9 mei 2014 >In Skyrim stak ik namelijk 5 maanden lang bijna elke dag meer dan een uur tijd, en nog heb ik hem niet helemaal uitgespeeld Fuck Oblivion en TW2, ga Skyrim uitspelen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Razielll Geplaatst: 9 mei 2014 Delen Geplaatst: 9 mei 2014 je hebt oblivion niet gespeeld ?????????????? owwww nooooooooo :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SpaceDistroyerH21 Geplaatst: 9 mei 2014 Delen Geplaatst: 9 mei 2014 Nee, want ik heb het spel bijna helemaal uitgespeeld en alles wat ik nog niet heb voltooid is niet leuk om te spelen dus ik heb het helemaal gezien in Skyrim. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Donald-2 Geplaatst: 9 mei 2014 Delen Geplaatst: 9 mei 2014 Persoonlijk vond ik Oblivion ook tegenvallen, zeker in vergelijking met Skyrim en Morrowind. Btw: ga Morrowind spelen! De beste Elder Scrolls tot nu toe. Oh, en The Witcher is FANTAAAAASTISCH. ga kopen plx. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 9 mei 2014 Delen Geplaatst: 9 mei 2014 Oblivion is één van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld, op veel vlakken beter dan Skyrim. Ik ben echter wel bang dat de game erg verouderd is ondertussen. Maar aangezien de game voor een paar cent te krijgen is, zie ik geen reden om het niet te proberen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SombreroSnor Geplaatst: 9 mei 2014 Delen Geplaatst: 9 mei 2014 Oblivion > Skyrim, maar Witcher > Oblivion. Probeer misschien te kijken naar wat mods voor Skyrim/Obliv als je PC speelt, die maken de spellen veel beter dan normaal. Ik ben zelf heel erg te spreken over Fallout, misschien is dat ook nog een optie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 9 mei 2014 Delen Geplaatst: 9 mei 2014 >Ik begin al die shooters een beetje moe te worden. Daarom verlang ik weer eens naar zo'n goed en groot spel met dezelfde soort setting als Skyrim. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SombreroSnor Geplaatst: 9 mei 2014 Delen Geplaatst: 9 mei 2014 Want fallout is een shooter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 9 mei 2014 Delen Geplaatst: 9 mei 2014 Ok, begrijpelijk.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 9 mei 2014 Delen Geplaatst: 9 mei 2014 Het ging me natuurlijk om die tweede zin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 9 mei 2014 Delen Geplaatst: 9 mei 2014 Ik haat het vechtsysteem van the witcher, dus ik zeg ES. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SombreroSnor Geplaatst: 9 mei 2014 Delen Geplaatst: 9 mei 2014 Ja, die zelfde soort setting is een beetje het probleem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SpaceDistroyerH21 Geplaatst: 11 mei 2014 Delen Geplaatst: 11 mei 2014 Tja, de combat in de series als TES is de combat best wel eentonig, maar toch maakt het een wereld van verschil als je het FP of TP speelt. Bij TP ziet het voor mij namelijk gewoon te simpel uit. Dat is voor mij dus een reden om Oblivion te kopen, want die kan je FP spelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.