Ga naar inhoud

Levels


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het meest positieve en leuke vind ik toch wel dat je erg actief bent binnen de community en het als èèn van de eerste PU-leden aandurfde om dat te doen! Het meest negatieve is dat ik dalijk weer zelf koffie moet zien te scoren... ;-; Veel succes met je studie en wie weet tot snel! :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt toffe teksten en features geschreven. Goed bijpassend bij de PU, maar toch een eigen stijl. Enige minpuntje (wat hieronder vast al een keer gemeld is) is dat er regelmatig spelfouten in je teksten te vinden zijn. Ik mag fouten maken als Pummunity lid (maar liever niet), maar als redacteur/journalist is het belangrijk om goed je tekst door te nemen en daar je spelfouten uit te halen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar mijn mening heb je het zeker goed gedaan. Vooral jammer dat dus je stage er bijna op zit. Je hebt leuke artikelen geschreven en je humor kan ik wel waarderen. Verder denk ik (en nu ben ik er zelf ook geen ster in) dat je inderdaad op spelfouten etc moet letten. Voor de rest. Graddus eruit kobus erin!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind je geschreven artikelen erg leuk om te lezen, hier en daar wat lach momenten daar houd ik van. Ook vond ik het erg gezellig dat je regelmatig om het hoekje keek bij de community en natuurlijk gezellig mee doet in bepaalde topics zoals het CdAB bijvoorbeeld, de koffie voor de community vloog als warme broodjes over de website. http://content.gmdevteam.tk/emoticons/emoticon.php?i=tong2 Stel je voor dat ik in de schoenen stond van Ed dan zou ik je graag aannemen als redacteur. http://content.gmdevteam.tk/emoticons/emoticon.php?i=knipoog

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...