Ga naar inhoud

Levels


k1ng

Aanbevolen berichten

Kobus je bent een topper! Je voegt echt wat toe. Je bent actief op de site, frontpage en community. Sinds jouw komst is het nieuws up to date. En je hebt een originele en prettige manier van schrijven. Enige minpuntje, ik moet toch wat zeggen, lees altijd je artikel door voor dat je het plaatst om spelfouten en dergelijken er uit te halen. Kortom je ben een waardig PU werknemer en ik raad de PU dan ook aan om jou er achter de schermen bij te houden, of je ook voor de camera goed bent zien we later dan wel weer. Mijn steun heb je!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen: Kobus je bent een topgozer! PU.nl stond er toch wel een beetje om bekent het nieuws altijd een dagje of zelfs meer te laat te plaatsen. Sinds de komst van Kobus is dit duidelijk minder geworden. Maar niet alleen de snelheid maar ook de frequentie, en daarbij hoeveelheid van de artikelen is gestegen. Dit kan geen toeval zijn. Op het moment staan op de frontpage van de site 15 nieuwsberichten, raad is hoeveel door Kobus te zijn geschreven? Precies, 15! Dat moet zo iemand toch onmisbaar zijn. Misschien wel het mooiste van Kobus is dat hij deel neemt aan de community. Af en toe gewoon alsof hij zelf een bezoeker is van de site, maar als het nodig is ook zeker namens PU.nl, om bijvoorbeeld advies te vragen. Dat brengt me bij het volgende punt. Kobus staat erg open voor veranderingen. Ik heb meerdere malen gehoord: : "Joh, als jullie nou iets slecht vinden, zeg het gewoon even!" Of "Als jullie denken dat het beter kan, stuur even een berichtje". Iets wat ik eigenlijk van andere redacteurs nooit gehoord hebt, en nu had ik ook echt het idee dat als mensen iets vonden, er ook werkelijk geprobeerd werd iets aan te doen. Dit soort dingetjes zijn een kleine moeite, maar een groot plezier. Als laatste, iets wat zeker belangrijk is: Passie voor het vak! Het mooie is zelfs: Passie voor 2 vakken, zowel games als journalistiek. Bij game journalisten merk je vaak dat zei eigenlijk het beroep uitoefenen voor maar 1 van die 2 vakken. Het is duidelijk merkbaar hoe tof hij games vind, aan zowel zijn manier van schrijven, als aan het feit hoe vaak ik hem online zie op de PS4. Maar ook de laatste nieuwtjes ben je altijd van op de hoogte. Heb je een vraag over een game, of gamenieuws? Vraag het Kobus! Ik weet dat deze vooral positieve mening misschien wat sterker en betrouwbaarder overkomt als ik misschien ook wat negatieve puntjes heb. Ik kan heel leuk zeggen: Je moet goed op je spelling letten, en het gaat ook wel eens de mist in bij je grammatica! Maar dat is mij gewoon nooit opgevallen, en daar let ik ook niet op dus om daar over te oordelen laat ik aan de andere over. Ik kan echt geen kritiekpuntjes bedenken op het moment, dus om af te sluiten: Succes met je verslag!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie stukken met humor, niet zo kinderachtig dat normaal te verwachten is hier, je bent actief en een heuse koffie slaaf. Als ik PU onder mijn almachtige machtigheid had dan had ik nam ik je zonder twijfel aan, je bent een goeie toevoeging.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...