SW_POWN Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 http://youtu.be/w_OeNMks2rQ mijn skill level. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Sorry man, maar dit topic bestaat al: http://www.pu.nl/community/discussions/discussion/osu-topic/ **Mod powers engage!** Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sander.C Geplaatst: 22 juni 2014 Delen Geplaatst: 22 juni 2014 Zoals je aan mij naam wel kan zien,is hij niet echt bijzonder. Hierom ook mijn vraag, kan ik mijn naam ook veranderen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 22 juni 2014 Delen Geplaatst: 22 juni 2014 Waarin wil je het veranderen? Dan zal ik dat voor je doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 22 juni 2014 Delen Geplaatst: 22 juni 2014 Jawel maar alleen naar namen van geslachtsdelen, dat is een regel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sander.C Geplaatst: 22 juni 2014 Delen Geplaatst: 22 juni 2014 Ik heb deze naam bedacht toen ik een stukje jonger was en net een abonnementje had op de PU. Nu al wat langer en is wel een beetje een rare naam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sander.C Geplaatst: 22 juni 2014 Delen Geplaatst: 22 juni 2014 Kan jij namen veranderen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Casss Geplaatst: 22 juni 2014 Delen Geplaatst: 22 juni 2014 Iedereen kan dat? Jij ook hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sander.C Geplaatst: 22 juni 2014 Delen Geplaatst: 22 juni 2014 Hoe kan je dat dan doen Casss? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Casss Geplaatst: 22 juni 2014 Delen Geplaatst: 22 juni 2014 Moet je eerst aanvragen bij de gemeente. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sander.C Geplaatst: 22 juni 2014 Delen Geplaatst: 22 juni 2014 Grapjas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Killermaikeltje Geplaatst: 22 juni 2014 Delen Geplaatst: 22 juni 2014 Moet je vragen aan een mod volgens mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sander.C Geplaatst: 22 juni 2014 Delen Geplaatst: 22 juni 2014 @Daenerion, kan je er gewoon Sander van maken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 22 juni 2014 Delen Geplaatst: 22 juni 2014 Dus de .C moet weg? Zal ik voor je doen. Duurt wel 24 uur voordat het zichtbaar is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 22 juni 2014 Delen Geplaatst: 22 juni 2014 Dat is toch ook niet bijzonder... maak er dan iets speciaals van Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 22 juni 2014 Delen Geplaatst: 22 juni 2014 Gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sander.C Geplaatst: 22 juni 2014 Delen Geplaatst: 22 juni 2014 Daenerion, je word bedankt jongen! Lijkt me sterk, maar als ik je ergens mee kan helpen, ask me! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arghonaut Geplaatst: 22 juni 2014 Delen Geplaatst: 22 juni 2014 *probeert niet te lachen* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 22 juni 2014 Delen Geplaatst: 22 juni 2014 Ik doe het uit liefde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 23 juni 2014 Delen Geplaatst: 23 juni 2014 >Grapjas. Ophouden! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jelle--2 Geplaatst: 23 juni 2014 Delen Geplaatst: 23 juni 2014 Je naam is al veranderd Sander. Dat kan je alleen zelf niet zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 23 juni 2014 Delen Geplaatst: 23 juni 2014 Alleen moderators kunnen namen veranderen. Ik kan je nu al wel vertellen dat we dat niet voor jou gaan doen. We willen best iemands naam veranderen, maar alleen als diegene er een goede reden voor heeft. Sander.C veranderen in Sander gaan we dus niet doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 23 juni 2014 Delen Geplaatst: 23 juni 2014 Ghgngng goeie OMG, Ik vind het trollen nu wel lullig worden voor Sander C. Dus bij deze wil ik het wel uitleggen: Alleen de admin van de site kan de namen aanpassen, aangezien deze zich meestal niet over nieuwe users bekommerd heb je mazzel dat hij zich nu al heeft laten zien en je ook al geholpen heeft. Zoals al genoemd is kan het even duren voordat het zichtbaar is. Hopelijk heb ik je bij deze genoeg geholpen, mocht je nog vragen hebben kan je gewoon een topic aanmaken met je vraag. Of stuur een PM naar Daenerion (wellicht reageert hij). Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 23 juni 2014 Delen Geplaatst: 23 juni 2014 >Jawel maar alleen naar namen van geslachtsdelen, dat is een regel. Ik noem mijn geslachtsdeel al jaren OMGWTFBBQ. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 23 juni 2014 Delen Geplaatst: 23 juni 2014 Ik heb het bericht van Jas verwijderd. Ik wil helemaal niet dat Sander.C nóg een PM stuurt. Daar heb ik helemaal geen zin in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.