Ga naar inhoud

Kan ik mijn naam ook veranderen?


Sander.C

Aanbevolen berichten

Nah, ik vind dat er zo nu en dan een grapje tussendoor kan zoals in dit topic heeft plaatsgevonden. Ondanks de beschermende rol naar de nieuwe users toe, vind ik dat goed uitgevoerde grapjes zoals hieronder plaatsgevonden heeft, best eens door de vingers gezien worden. Waarom? Dat geeft een grote saamhorigheid van deze site en juist datgene maakt het leuk om deel te maken van een groep mensen die leuke dingen met elkaar deelt. Wellicht heeft dit grapje ook juist wel de juiste ingrediënten om een user kennis te maken met hetgeen wat deze community leuk maakt, waarbij hij/zij juist door het grapje vaker hier te vinden is. Tuurlijk kan het ook averechts werken, waardoor bijvoorbeeld Sander.C het ontzettend vervelend zou vinden. Gezien zijn avatar, zou hij daar wel tegen moeten kunnen. Een soortgelijk grapje is met mij ook uitgehaald toen ik het eerst op deze site kwam, dat ik hier na 8 jaar nog steeds (of alweer) te vinden ben, wil wel zeggen dat het zo nu en dan toelaten van een grapje niet alleen maar negatief hoeft te zijn. (ik zou hier wel graag reactie op krijgen, mag ook PM)
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vond het gewoon een onschuldig grapje gewoon in de maling genomen, genaaid, in de kont genomen er is een duidelijk verschil tussen beledigende humor en onschuldige humor, namelijk de toon die je zet (al is die in een tekstbericht soms moeilijk terug te vinden) om het duidelijk te houden moeten we gewoon vriendelijk zijn tegenover elkaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee maar dit soort grappen kunnen idd gewoon, het is beter dan het elke nieuwe user volledig de huid volschelden zoals in de tijd gebeurde toen ik hier voor het eerst kwam.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...