Ga naar inhoud

CDAB 50 [L] Ode aan de Dwarves.


LordJeenus

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat is er nou weer mis met "jouw leeftijd"? @uhu, er was hier eens een meisje uit België, Mihaleaz geloof ik, zij probeerde niet de voldoening te halen door naar complimentjes te vissen. Dus Jelle en Delta kunnen wel zeggen dat je de 'coolste' bent die de pu-site heeft bezocht, maar dat kan je vergelijken met baby's die wijze levenslessen vertellen.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag al 3 keer gebeld door van die Indiërs die f*cking slecht engels spreken. Dan gaan ze je van alles proberen wijs te maken. dat ze "weten" dat er een virus op je computer zit en dat je ze hun e-mail moet geven etc... echt, ik word hier zo ziek van. er zou maar eens zo'n oud vrouwtje in trappen, dan is die wel echt ff mooi de lul! maar ik kan er ook wel om lachen als ze bellen, kan je wel ff mooi met ze fucken. Irritante kut mensen, dat zijn het wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Hey iedereen, vinden jullie mij ook zo aardig? Dit getuigt niet van een vraag naar opbouwende kritiek. Tuurlijk mag je die vraag stellen, maar dan moet je niet gaan huilen als iemand je confronteert met hetgeen waar je mee bezig bent. Het zit je blijkbaar erg hoog dat er weinig users meer in je topic reageren. Zoals ik al zei in het topic zelf, heb ik niet de illusie dat ik voor een hele community kan bepalen of ze in het topic willen posten of niet. Je kan wel in je eigen topic zeggen dat je je ergert aan m'n 'offtopic'-posts, dan heb je kans dat het weer tot leven komt. @jelle Heerlijk bescheiden.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het huilen was beeldspraak, maar dat terzijde. Allereerst krijg je bij deze van mij internetpunten dat je je kwetsbaar opstelt. Ik kom hier zelf, omdat ik de interactie tussen de users hier wel eens vermakelijk vindt. Daarom heb ik ook niet de behoefte om enorme stukken tekst te gaan lezen als het geen basis is voor een leuke conversatie (maak ik op uit de reacties van de posts). Ik vraag me ook af of een schrijvers-forum niet een beter podium is voor je verhalen. Hoogstwaarschijnlijk krijg je er eerder opbouwende kritiek en meer waardering, want ik denk niet dat je kan verwachten dat iedereen je verhalen hier leest en voorziet van commentaar. Of je moet genoegen nemen met de reacties die je hier krijgt. (of natuurlijk allebei, speltip 7. spreid je winkansen)

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...