Ga naar inhoud

Enkel liefde?


DarknessFood

Aanbevolen berichten

Ik erger me eigenlijk aan de feit dat de mods hun zelf niet zijn en úber professioneel over proberen te komen, en dat terwijl ze nog 3 weken geleden nog totaal informele taal gebruikte en soms gewoon quote van iemand anders poste en een (natte) scheet lieten en dan het nieuws item weer verlieten... Imo mag labbertje ze anders wel ff een flinke drill beurt geven. En Jurjee slaat de spijker op zn kop!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je mijn vraag niet eens gelezen. Mijn vragen hebben betrekking tot het beleid wat jullie als moderators willen voeren. Wat volgens jullie de richting is waarin deze site zich moet begeven. Het niet antwoord geven op dit soort conceptuele vragen (toch wel belangrijk als je een nieuw concept dat absoluut géén forum is neer wilt zetten) vind ik een teken van incompetentie van de moderators voor zover deze de kans hebben gehad om te reageren..

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zullen nooit zomaar iets verwijderen van de community, geloof me. Daarbij zijn wij Moderator om de mensen van pu.nl en jullie te helpen. Niet om het Moderator zijn of ons als een ''meerdere'' te gedragen, want dat zijn wij zeer zeker niet. We stellen ons allemaal nog voor, dus geen zorgen daarover, houdt er rekening mee dat alles net een dag draait en dat het ook voor de Moderators nog even wennen en zoeken is allemaal. Mocht een van jullie echt vinden dat ik, of een van mijn Mod collega's zelf buiten ons boekje gaan? Mag je ons daar via een PM best op wijzen/en uitleggen. Onze excuses voor de onduidelijkheid, maar we gaan ons best doen:) Ook de mensen achter deze site werken keihard aan alles, helaas kost dit soms wat meer tijd dan ze zelf zouden willen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry maar itizxrandy waarom zou hij jaloers zijn... Hij wijst alleen op een gevoelig liggend punt, en alleen maar die kontkusserij hier wordt het ook niet allemaal beter van. Misschien leer je het ook ooit wel eens dat er ook mensen nodig zijn wie hun smoel open trekken ,en niet alleen braaf ja knikken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ sjenk ik trek mijn smoel ook open. maar dan wel tegen jullie en met jullie bedoel ik de PU-haters want zo kunnen jullie jezelf nu wel gaan noemen straks ga je nog met je mede pu-haters naar hun hoofdkantoor om de boel daar te mollen. en waarvoor?? alleen maar omdat ze de nieuwe site op de eerste dag nog niet goed genoeg vonden werken? en als je zo graag je smoel open had willen trekken kon dat hier http://www.pu.nl/community/discussions/discussion/bugs-en-oprmerking/ maar in plaats daarvan maken ze een discussie waar ze allemaal de nieuwe moderators gaan afzeiken omdat die met hun functie niks terug kunnen/mogen zeggen.dan neem ik het als enige voor hun op en ben ik een kontkusser en knik ik braaf je als je het mij vraagt kan je deze discussie beter sluiten
Link naar reactie
Delen op andere sites

@itizxrandy: Jaloers? Hahahaha! Wat ben je een vreselijk kontlikkende user zeg. Je kan kritiek, die niet eens tegen jou is, niet hebben, en vervolgens kraam je onzin uit over jaloers zijn. Haal eerst die kop uit het fucking zand en lees eens verder dan enkel dit topic. Meerdere users hebben nog NOOIT gehoord van de mensen die nu mod zijn. DAT is het stukje kritiek dat ik gaf. Naast dat is duidelijk te merken dat ze er geen zak van snappen, en dst is gebleken. Als je kritiek uit, dan wordt het binnen no time verwijdert. Goed modschap? Nee. Point proven? Ja En kom dan niet aan met die fucking onzin als "ja ze moeten het leren", want WAT ze moeten leren, is het accepteren van kritiek, en niet klakkeloos verwijderen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb mn ak47 al besteld, er komt ook nog een rpg van-uit libië alleen duurt nog wel even. En als je leest in het bugs en opmerkingen gaan we daar zowat off topic volgens bepaalde personen. Jurjee heeft gelijk, we geven onze mening en gedachten (first impresion snappie) en stellen daarbij vragen, maar als de vragen deels negeert worden en dan ook nog is wordt verwijderd om vage redenen is het toch terecht om te mogen klagen. of vind je van niet...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er mag wel wat meer begrip getoond worden van alle 2 de kanten. MAAR EERST, mag degene die verantwoordelijk is voor de belangrijkste keuzes hier wel eens een conversatie aangaan met de oud gebruikers. Luisteren en reageren. Stiekem zouden ze ons gewoon het liefst eruit gooien en dan was het opgelost, maar ze zien niet dat we allemaal gesteld waren op het forum en de site, en dat dit gewoon geen goede vervanging is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...