Ga naar inhoud

Het Dikke Afscheidstopic


NoseJob

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
De titel verraadt het al een beetje, maar dit topic gaat over vaginale afscheiding. De meest voorkomende oorzaak van een overmatige vaginale afscheiding is een infectie. Zorg dat je van voor naar achter afveegt na de grote boodschap, want anders komen er wellicht poepresten in de vagina, waardoor deze eventueel kan gaan ontsteken. Heb je meer tips of adviezen, deel ze hier! Je mag ook je eigen ervaringen met een al dan niet grote hoeveelheid vaginale afscheiding in de groep gooien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Je moet het ook niet persoonlijk opvatten. ;-) Weet je hoe fucking erg het is om een vaginale afscheiding te hebben. Het beinvloed mn leven zo erg...ik kan nergen heen...wordt nergens geaccepteerd...niemand wil me...kan geen sex meer hebben...ik kan het daardoor alleen doen met dieren, want die weten toch niet hoe erg deze aandoening wel niet is. Weet je hoe fucking vaak erg van die dierenactivisten voor me fucking deur staan?! Weet je hoe vaak mijn huis daardoor is geraak door allerlei troep!? Weet je hoevaak ik dat moet schoonmaken, bijna net zo vaak als mijn vaginale afscheiding. En geloof me, dat is pas erg! Jullie beseffen niet hoe zwaar dit is... lach er maar om...stelletje ombenullig tuig... karma is a bitch!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...