Ga naar inhoud

Het gespierde krachtpatsers topic


Anabole

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

+1 voor buff dudes, een van de beste kanalen voor fitness. Ik ga het combineren, ik ga vooral kracht en balans in de gym doen. En conditie ga ik thuis doen (hardlopen fietsen touwtje springen etc) (Helaas) Rook ik nog en dat heeft flink effect op mijn conditie en dus mijn prestaties in de gym. Zit ook te denken om zo'n ding aan te schaffen http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/qXvXOuVrQ.oxZs9wnfmM8Q--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9ZmlsbDtoPTM3NztpbD1wbGFuZTtweG9mZj01MDtweW9mZj0wO3E9NzU7dz02NzA-/http://l.yimg.com/os/publish-images/sports/2014-04-05/3c1859f0-bcdd-11e3-9061-bb80053e230d_westerman-resize.jpg Het heet een air deprivation mask, het simuleert iele lucht zoals in de bergen en je conditie schijnt in hoog tempo te stijgen met deze gadget. Vooral boxers en MMA atleten zijn verliefd op dit apparaatje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Wat is tegenwoordig wel gezond al die E nummers die zitten overal in en verborgen suikers. Om alles biologisch te nemen of vers dat is voor mij momenteel niet betaalbaar. Me vriendin doet op het moment whole 30 ik weet niet of jullie ermee bekend zijn maar dan zijn er veel dingen die je niet eten mag het schijnt gezond te zijn... Ik geloof eigenlijk niet zo in dat biologisch eten gezonder zou zijn. Voor het bereiken van je droomfysiek maakt het uberhaupt niet veel uit wát je eet (een calorie = een calorie), al heeft een bord zilvervliesrijst met kip en groenten natuurlijk meer voedingswaarde dan een Big Mac :)

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

gast, je eet echt weinig. Ga eens naar 4 of 5 kleine maaltijden per dag (niet meteen gaan schransen, daarom zeg ik kleine maaltijden), want zoals ze hierboven zeggen zul je echt wel wat meer brood oid moeten gaan eten om aan te komen. 1.88 en 64 kilo is erg licht... je weegt nauwelijks meer dan ik en ik ben 15cm kleiner...
Link naar reactie
Delen op andere sites

in zijn fructose gehalten. Dit is automatisch dan ook van grote invloed op onze fructose inname. Diabetes-patiënten moeten hier bijvoorbeeld goed rekening mee houden. Welk soort fruit bevat nu de meeste fructose? En welke heeft de gulden middenweg? En welke soorten bevatten juist erg weinig fructose? Hier een overzichtelijk lijstje, zodat je bewust je dagelijkse keuzes kunt maken. Eet je bijvoorbeeld graag druiven, dan hoef je die echt niet te mijden omdat ze erg rijk zijn aan fructose. Wel kun je de rest van je voeding op de dag aanpassen in fructose. Eet bijvoorbeeld geen meerdere stukken fruit als je kiest voor een handje druiven en let vooral ook goed op ingrediënten en toevoegingen in je dagelijkse producten. Fructose-waarden kunnen, vanwege de grilligheid van fruit ( groei, teelt, diverse groottes) verschillen, de hoeveelheden in deze lijst zijn gemiddelden.  FRUITSOORTEN MET EEN LAAG FRUCTOSEGEHALTE: Abrikozen, per stuk gemiddeld 4 gram Bramen, per 100 gram gemiddeld 6 gram citroen, per stuk gemiddeld 2,5 gram Limoen, per stuk gemiddeld 1 gram Rode bes, per 100 gram gemiddeld 3 gram Zwarte bes, per 100 gram gemiddeld 7 gram Avocado, per 100 gram gemiddeld 0,1 gram Rabarber, per 100 gram gemiddeld 1,7 gram Veenbessen/cranberry’s, per 100 gram gemiddeld 4 gram Aardbeien, een handvol, gemiddeld 4 gram Bosbessen, per 100 gram gemiddeld 6 gram Clementine, klein, 1 stuk, gemiddeld 3,4 gram kiwi, per stuk gemiddeld 3,4 gram Aalbes, per 100 gram gemiddeld 6 gram  FRUITSOORTEN MET EEN MIDDELMATIG HOOG FRUCTOSEGEHALTE: Grapefruit, een halve, gemiddeld 4,3 gram Blauwe bessen, een handvol, gemiddeld 10 gram Mandarijn, een stuk, gemiddeld 4,8 gram Sinaasappel, per stuk gemiddeld 6,8 gram Honingmeloen, 1/8 stuk, gemiddeld 6,7 gram Galia meloen, 1/8 stuk, gemiddeld 6,7 gram Sterfruit, per 100 gram gemiddeld 9 gram  FRUITSOORTEN MET EEN RELATIEF HOOG TOT ZEER HOOF FRUCTOSEGEHALTE: Appel, per stuk ( middelmatig formaat) gemiddeld 15 gram Ananas, een schijf, gemiddeld 4,4 gram Banaan, ( rijp en middelmatig groot) gemiddeld 33 gram Dadel, vers, per stuk 7,7 gram Kersen, een handvol, gemiddeld 15 gram Mango, een halve, gemiddeld 16,2 gram Nectarine, per stuk gemiddeld 12 gram Peer, per stuk ( handpeer) gemiddeld 12 gram Pruim, per stuk gemiddeld 7 gram Perzik, per stuk gemiddeld 10,5 gram Passievrucht, per stuk gemiddeld 19 gram Pitloze druiven, een handje vol, gemiddeld 13 gram Vlierbessen, een handvol gemiddeld 19 gram Watermeloen, een kwart deel ( 1/16 ) gemiddeld 12,8 gram Granaatappel, per 100 gram gemiddeld 13 gram Papaya, per 100 gram gemiddeld 14 gram
Link naar reactie
Delen op andere sites

Menu FRUCTOSE EN GLUCOSE Geplaatst op september 7 2014 door Monique van der Vloed Geef een reactie  We komen de woorden steeds vaker tegen op verpakkingen. Het wordt vooral gezien als een zeer gezonde vervanger voor suiker. Dit heeft fructose te danken aan waarin het meest wordt gevonden/gehaald: fruit. En fruit heeft op zijn beurt natuurlijk weer een zeer gezond imago. We worden al jaren toegesproken om meer fruit te eten. Even een beknopt lesje over fructose en glucose, want er zijn wel degelijk verschillen. Fructose wordt ook wel (natuurlijke) vruchtensuiker genoemd. Naast dat het van nature voorkomt in fruit, maakt het ook een groot deel uit van honing. Naast fructose komt ook glucose voor in fruit. Wij kennen het vooral als druivensuiker en dextrose. Fructose smaakt veel zoeter dan glucose. Glucose is het meest voorkomende koolhydraat en is algemeen aanwezig in levend organisme. Zo
Link naar reactie
Delen op andere sites

bevat het menselijk bloed ongeveer 0,8g/l Als we ziek worden kan de glucosespiegel veranderen. Het is mede ook hierom dat onze glucose het eerst wordt gemeten als we met klachten naar de dokter/ziekenhuis gaan. Glucose wordt in onze dunne darm opgenomen en via de poortader naar de lever getransporteerd. De lever regelt het glucose -gehalte in ons bloed. Is er een teveel aan glucose ,wordt het omgezet in glycogeen. Is er juist te weinig glucose in het bloed aanwezig, wordt dit glycogeen weer afgebroken tot glucose. Dit alles gebeurt via het zogeheten ” glycogeen metabolisme” Glucose wordt gebruikt als brandstof. We halen er onze energie uit. Fructose wordt beduidend minder goed opgenomen door de dunne darm. Niet opgenomen fructose gaat naar de dikke darm en kan door darmbacteriën gefermenteerd worden. Dit fermenteren zorgt voor erg veel klachten. Denk aan gassen/winderigheid, opgezwollen buik, diarree, buikpijn, en constipatie. Het kan ook een sterk verminderde opname opleveren van essentiële voedingsstoffen als zink en foliumzuur. Als we dagelijks een stukje fruit eten krijgen we fructose binnen. Dit zal echter niet veel kwaad doen: sterker: we hebben dat stukje fruit nodig. Er
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...