Ga naar inhoud

Het gespierde krachtpatsers topic


Anabole

Aanbevolen berichten

Dit is volgens mij het populairste merk ter wereld. In de VS wordt deze ook volop gebruikt, samen met Iron Whey van Arnie en Syntha-6, dus dat zijn onder andere goede alternatieven. En ja ik heb zeker 8 potten Whey Perfection gehad (van 4 kilo nog wel >_>) dus ik vind het ook enigszins naaiend wat het label betreft. Overigens heb ik Gold Stadard wel gewoon bij B&F gekocht want daar kost hij 27,90 terwijl hij bij De Tuinen 42 kost (zelfde maat)... Overigens heeft De Tuinen wel nog een prima smaakloze, die heb ik ook een tijdje gehad: http://www.detuinen.nl/royal-green/whey-protein-isolate.html Royal Green is sowieso een betrouwbaar merk en ik heb ook supplementen en kokosolie van dit merk gehad.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 2,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ha! 93 gram eiwit op 100 gram, terwijl die van B&F er (volgens hunzelf) 83 gram bevat opm100 gram. Sowieso de moeite waard dus, thnx! Heb nu die van MusclePharm besteld, zag dat ze 'strawberry cheesecake' hadden als smaak. Dan ben ik meteen al om :P (nu alleen hopen dat ie ook echt een beetje smaakt...)
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Na genoeg gelezen te hebben op internet over dat soort spul denk ik dat ik met gezond meer eten er ook wel kom. Ja een link graag. Naast het feit dat meeste van dat spul aspartaam bevat en er vele merken zijn die hun "aspartaam vrije" producten gewoon vermengen met suiker en het labelen als aspartaam vrij weet ook niet precies hoe en wat. Toegegeven ben ik een ouderwetse lul en hou ik liefst het zonder al die producten, voedzaam koken kan ik dus dat zit wel goed. Ik bedoel, er moeten genoeg manieren zijn om zonder al die poespas wat gewicht en fatsoenlijke spiergroei te verkrijgen, ik weet her en der wel wat van gewichtssport maar als het op echt een dieet komt loop ik al snel tegen een muur aan, iedereen heeft immers een ander dieet nodig. Daarbij heb ik al in geen tijden fatsoenlijk gesport en merk ik dat zelf ook wel, maar het weer oppikken kan ik makkelijk. Het is een fatsoenlijk dieet wat ik mis. Dus kortgezegt, heeft iemand een punt waar ik kan beginnen zonder enige shakes en andere poedertjes? hvj x0x0x

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarbij was ik vroeger gewend aan veel fietsen, minimaal een uur per dag en veel lopen. Deed minimaal 50 x 2 push ups en zo'n 20 x 2 keer optrekken per dag, uit verveling vaak. Klinkt misschien niet veel maar het is iets, daarvoor was snel kapot na 15 push ups maar ik merkte al snel resultaten en voer de steeds de druk op. Rook ook maar dat is iets waar ik cold turkey mee kan stoppen als ik weer eens bezig ben en daarmee kappen doe ik wel al te graag. Misschien dat jij hier wat aan hebt.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doornroosje Op papier idd, het eten is moeilijker dan het trainen vind ik zelf. @Avant Ik neem aan dat je een snelle spijsvertering hebt gezien je lichte gewicht ik had hetzelfde probleem paar jaar terug (61 kilo..) Misschien helpt dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=HaoJ2M2_O7o En qua eet tips: Koop een blender voor een paar tientjes bij de blokker en zoek wat recepten op het internet voor shakes en smoothies met aardig wat callorieen. Drinken is altijd makkelijker dan eten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...