Ga naar inhoud

Het gespierde krachtpatsers topic


Anabole

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vorige week met werk door me rug gegaan (lumbago). Dacht even een spiraal een stukje te draaien (190 kg) met me domme kop. Sta in de verkeerde houding PATS zei me rug, ging op de grond liggen en kwam er ook niet meer vanaf voor de rest van de dag. 2 dagen gewoon niet kunnen lopen wel geprobeerd met krukken anders worden de spieren stijf en word het alleen maar erger. Komende tijd ben ik me rug weer op orde aan het krijgen heb er nou al zin in :l
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu vooral bezig met een soort full body training met de nadruk op squats. Had eerst 35-40kg aan een losse stang, nu overgegaan op het squatrek met 110-120kg. Begon mezelf wel af te vragen hoeveel vooruitgang ik daar nu nog van moet verwachten en dus misschien mijn aandacht evenrediger ga verdelen. Of niet meer elke dag doe van de 4 a 5 dagen dat ik naar de sportschool ga.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds 5 jaar niet gesport te hebben ben ik sinds 2 weken geleden begonnen met thaiboksen! Kicken!! (Snap je?) Ik wilde eerst gaan fitnessen maar een sport als dit in een groep leek mij toch leuker en je leert er een beetje bij trappen en stoten. Nu is het nog 1 keer per week trainen en wellicht ga ik nadat ik niet meer intens vervelende spierpijn heb na een training, meerdere keren per week trainen. De training is namelijk behoorlijk pittig en mijn conditie is ook niet meer wat het geweest is. Verder hier iemand die een dergelijke vechtsport doet/heeft gedaan?

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...