Ga naar inhoud

Het officiële gamescom topic


VictorDu

Aanbevolen berichten

  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dag 1 zit erop, Heb ff homefront gespeeld, prima game alleen een beetje onduidelijk. Heb een uur in de rij gestaan in de hoop Fallout 4 te spelen maar helaas we krijgen alleen Nooit vertoonde Gameplay beelden te zien. Verder natuurlijk Nog wat goodies gevangen en morgen als eerste naar Overwatch! De rest nog even kijken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gamescom zit er weer op na 2 toffe dagen! Mochten mensen het interresant vinden hieronder een korte samenvattinf van wat ik o.a. heb gespeeld en wat ik ervan vind: -Homefront: Tof, vernieuwend, onduidelijk -Fallout 4: niet gespeeld wel nooit eerder vertoonde beelden gezien -Overwatch: Super tof! duidelijk geinspireerd door Tf2 -Rainbow Six Siege: Leuk met vrienden op gamescom werd het gespeeld als COD -Paladins: Erg eentonig maar wel leuk voor een potje -Tearaway: Vet, Heb niet veel kunnen spelen maar wel heel vet! -Battleborn: Erg leuk met vrienden! Champions zijn niet super uitgebreid maar het zijn er wel veel(25) Heb er nog wat gespeeld mocht iemand wat willen weten vraag maar raak
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 11 maanden later...
  • 10 maanden later...
  • 2 weken later...
CDProjektRed is [aanwezig](http://comicbook.com/gaming/2018/03/17/gamescom-cd-projekt-red-bethesda-full-list/) dus ik hoop op gameplay van CP2077, althans als je gelooft dat de ["gk_WIP" uit de trailer](https://i.imgur.com/BdTDRwj.png) staat voor *Gamescom Köln(messe)*.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 11 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...