Ga naar inhoud

Het Wie is Darknessfood? topic


AlCheMist

Aanbevolen berichten

>Dat is toch die klootzak die ten behoeve van zijn eigen gerief andere users wegpest? Wegpest? De gene die zich via een forum/community laat wegpesten is zo kansloos, die zal dan nog een zwaar leven te gemoet gaan. Darknessfood moet je gewoon naar z'n fucking moer sturen als hij bijdehand gaat doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel mensen zeggen hem gezien te hebben. Het is altijd hetzelfde verhaal. Ze worden op de community aangesproken door Darknessfood. Er zijn daarvan nooit getuigen. Dan begint hij gemene opmerkingen te maken. Ook daarvan zijn nooit getuigen.Niemand weet echter of hij echt bestaat. Er is ook geen bewijs dat hij wel of niet bestaat. Er zijn al veel mensen geweest die die mysterieuze figuur gezocht hebben, geen van allen is ooit terug gevonden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

DarknessFood, eigenlijk is het niet "Wie is DarknessFood?" maar "Wat is DarknessFood?", Een bijzondere jongeman, die in het verleden zich onderscheidde door het willekeurig trollen van wie er ook maar op zijn pad kwam. Deze DarknessFood is ondanks de verwijten die hem gemaakt werden vanwege zijn gedrag, niet veranderd (al is hij wel iets gematigder, je had hem vroeger moeten zien losgaan, man man man), hooguit in leeftijd is hij volwassener geworden. Toch is er iets in deze jongeman wat me vermaakt, hij amuseert mij, ook zonder ellenlange verhalen waar geen touw aan vast te knopen is. Ondanks dat het soms best een enorme eikel is, heeft hij ook zijn goeie kanten (vraag me ff niet welke).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...