SirEpicPigeon Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Geen lullig gedoe of gezeik. Gewoon wat feedback zodat de redactie weet wat wij als lezers ervaren. **OMGWTFBBQ update:** vanaf nu het officiële website feedback topic. Mrikex heeft toestemming voor dagelijkse bumps. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SirEpicPigeon Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Ik begin zelf: Het zou heel fijn zijn als je in je inbox zou kunnen zien wanneer iemand reageert onder jou reactie. Ik heb 0,0 verstand van websites bouwen dus ik heb geen idee hoeveel werk dit is. Verder vind ik dit een hele aangename website :). (Met natuurlijk een top community) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anabole Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Een betere zoekfunctie game reviews. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Een "edit" functie... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Users geven al meer dan een jaar feedback en suggesties, omdat deze site gewoon kut werkt. Heel veel wordt er echter niet mee gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Dit ^ helaas... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Helaas zijn er maar twee devs voor alle sites van Reshift -_- Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Ja, dat verhaal kennen we ondertussen. Maar het is debiel dat een site waar zoveel mensen dagelijks komen zo waardeloos werkt, ook al ben je maar met zijn tweeën. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Anderhalf jaar (want zolang hebben we deze site ongeveer dacht ik) moet lang genoeg zijn om de gebruiksvriendelijkheid tenminste een klein beetje te verbeteren, maar daar heb ik niks van gezien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jelle--2 Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Hij heeft gelijk, we vertellen heel vaak wat er mis is, er word nooit iets mee gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jelle--2 Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Ik wil een notificatie systeem. Als ik nu iets in een topic schrijf, dan weet ik niet of er reacties zijn. In de community is het nog wel te doen. Maar bij de frontpage kom ik niet meer terug bij het artikel nadat ik mijn reactie heb geplaatst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jelle--2 Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Dat juist niet. Dan weet je niet waar mensen op reageren als iemand zijn bericht gaat aanpassen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Ze zouden Jokko kunnen achterlaten in een donker bos of zo, ergens buiten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jelle--2 Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Waarom levelen we niet in de communitie? Als mensen veel posten op de community maar bijna niet op de fp, levelen ze ook heel langzaam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 ^Dit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Dat moet je gewoon op game zoeken, game aanklikken, 'lees laatste review', hopla Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Dan scheldt Arendjan ons allemaal uit voor vuile kuthond en dan verandert ie het... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dikkedraak Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Jeen is mijn feedback Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flami Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Het is geen probleem als er iig na een edit bijstaat dat het stukje text is geedit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flami Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Helemaal mee eens Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flami Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Fantastische functie, al er dan een discussie ontstaat blijf je up to date Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Hier is al een topic voor en daar wordt ook niks mee gedaan. http://www.pu.nl/community/discussions/discussion/richt-de-pu-siteblad-in/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jelle--2 Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Een level zou moeten aangeven hoe actief iemand is op pu.nl. nu geeft het alleen aan hoe actief je op de fp bent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jelle--2 Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Raar dat er niets mee wordt gedaan. Je moet toch luisteren naar wat je users willen. Die moeten je site bezoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Net als hoe Facebook het doet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.