Raúl Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Zijn ze mee bezig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Laten we zeggen dat schrijven niet echt z'n roeping is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Een bepaald persoon heeft mij ook een foto laten zien van een testsite met die functie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
colinch Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Een echt forum met verschillende categorieën. Nu wordt alles op 1 stapel gegooid en krijg je ook veel topics waar je misschien helemaal niet in mee praat of in geïnteresseerd bent. Ook levelen via de community. (en dan zou je meer xp krijgen als je een topic hebt met veel reacties, zodat nutteloze/spam topics niks opleveren). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maidina Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Er is nu alleen een levelsysteem dat aangeeft hoe actief iemand is op de FP. Maar je kan op geen manier achter komen hoe actief iemand is op de community. Zouden ook bijv. een levelsysteem voor moeten hebben of enkel aangeven hoe vaak iemand gepost heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 Een directe permaban voor mensen die woorden als 'toppieknal' gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Het gebruik van post-bomen in plaats van de reactie onder de post zelf. Daarnaast een nauwkeurigere datum van posten aangeven. (ipv 7 uur geleden: *02:10 op 21-07-2014*) Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MickFenucci Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Joshua unbannen, en al zijn volgers. Heheh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Waarschijnlijk omdat mensen eerst de boel verrot gaan schelden om daarna hun comment te veranderen in heel iets anders. Ergens snap ik het wel maar toch zou het best handig zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SirEpicPigeon Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Wie gebruiken dat? XD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Meer schermvullende advertenties. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jelle--2 Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Nog niemand. We moeten wel al de mogelijkheid hebben om mensen te bannen die in de toekomst dat gaat gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Ik heb het een paar keer voorbij zien komen en iedere keer liep er weer een siddering over m'n ruggengraat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jelle--2 Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Oke, toppieknal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BasiaN Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Precies, heel erg bepaald. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FOX-Inc. Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 *kuch* ABP *kuch* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FOX-Inc. Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Idem dit(o)! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
itizxrandy Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Een friend list. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
itizxrandy Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Meer customization opties voor je profiel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Bij mij werken de huidige niet eens Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElBassico12 Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Aan het einde van de week zorg ik dat er een lijst is en dat deze doorgestuurd wordt naar de juiste mensen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
itizxrandy Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Je hebt een profielplaatje, dus 50% werkt al. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomaswolf Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Gewoon in kleine letters het oorspronkelijke stukje ertussen zetten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomaswolf Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Dat de IOS app het gaat doen. Elke keer als ik op terug druk moet ik of een half uur wachten of er gebeurt gewoon niets! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
radical-x Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Een forum want wat er nu is, is een onoverzichtelijke puinhoop... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.