roastednerd Geplaatst: 23 juli 2014 Delen Geplaatst: 23 juli 2014 Doe wat aan de tijd die er staat wanneer er het laatst gereageerd is want die klopt voor geen meter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maidina Geplaatst: 24 juli 2014 Delen Geplaatst: 24 juli 2014 Dit zou automatisch bij moeten worden gehouden. Soms klopt er inderdaad helemaal niks van. Ook niet na het vernieuwen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
colinch Geplaatst: 25 juli 2014 Delen Geplaatst: 25 juli 2014 Bas, je hebt nu een lijst. Kunnen we ook daadwerkelijk verbeteringen verwachten binnen een niet al te lange tijd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElBassico12 Geplaatst: 3 augustus 2014 Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 Ik heb vandaag de lijst met verbeteringen opgesteld. Wanneer we de eerste veranderingen kunnen zien is nog maar de vraag. Nino en ik doen in ieder geval ons best om dit zo snel mogelijk te laten plaatsvinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Streepje X Geplaatst: 3 augustus 2014 Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 Top! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
colinch Geplaatst: 17 augustus 2014 Delen Geplaatst: 17 augustus 2014 Kan aan mij liggen, maar soms kan ik niet eens op een nieuws item (mobiel) of op het menu klikken omdat ik dan op de overlappende advertentie klik. Volgens mij is dit zelfs illegaal omdat je gebruikers onbewust op advertenties laat klikken en dat is tegen de regels van veel advertentie bedrijven. Ik ben geen hater, maar wilde het toch even melden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FOX-Inc. Geplaatst: 17 augustus 2014 Delen Geplaatst: 17 augustus 2014 Staat die tergende Internet Explorer bug er ook op? Het liefst bovenaan? :p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 17 augustus 2014 Delen Geplaatst: 17 augustus 2014 Pu doet niet veel met feedback. Zo wachten we al jaren op een edit knop, hebben we meerdere malen aangegeven dat de forum lay-out 10x beter was en dat...Laat ook maar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 17 augustus 2014 Delen Geplaatst: 17 augustus 2014 Drama! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 17 augustus 2014 Delen Geplaatst: 17 augustus 2014 Liev. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NLPower Geplaatst: 18 augustus 2014 Delen Geplaatst: 18 augustus 2014 gebruik geen internet explorer dan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NLPower Geplaatst: 18 augustus 2014 Delen Geplaatst: 18 augustus 2014 een overzichtelijker forum. that would be great! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
radical-x Geplaatst: 18 augustus 2014 Delen Geplaatst: 18 augustus 2014 @Cynster, dat valt dus onder niks doen met feedback... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 18 augustus 2014 Delen Geplaatst: 18 augustus 2014 De één wil wel graag een edit knop, de ander niet. Daarbij geeft een edit knop veel chaos en onduidelijkheid als je geen oude versies kunt bekijken (eventueel mod only optie), dus dan moet dat er ook nog bij in gebouwd worden. En zeg nou eerlijk, er zijn dingen die meer prioriteit zouden moeten hebben dan een edit knop. PS: Een edit knop voor topics lijkt me nog niet zo verkeerd, maar een edit knop voor reacties hoef ik niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitchshake Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 1. Edit knop. Als moderator kun je dan wel gewoon het originele bericht zien. 2. Aangeven in de topics wie er als laatste gereageerd heeft en welke tijd 3. De n8w8 om elke dag om dezelfde tijd plaatsen of er anders een Ochtendw8 van maken. Eventueel niet elke dag 1 te doen, maar om de dag. Zie namelijk ook vaak dat de eerder gemelde berichten ook in de wacht staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FOX-Inc. Geplaatst: 10 september 2014 Delen Geplaatst: 10 september 2014 /\ nr. 2 zeker ja... \/ ...en dat! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 september 2014 Delen Geplaatst: 10 september 2014 Woohoo, ik ben het met OMGWTFBBQ eens!! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jelle--2 Geplaatst: 10 september 2014 Delen Geplaatst: 10 september 2014 Nummer 1 en 2. Nummer 3 is voor mij niet zo'n probleem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JasZus Geplaatst: 10 september 2014 Delen Geplaatst: 10 september 2014 Een systeem waarbij je kan zien wanneer er iemand op je comment heeft gereageerd. En iets met overzichtelijkheid. Bedankt voor de aandacht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 10 september 2014 Delen Geplaatst: 10 september 2014 Dat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JvanMeurs Geplaatst: 10 september 2014 Delen Geplaatst: 10 september 2014 Idd, dat zou handig zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GamerSander Geplaatst: 10 september 2014 Delen Geplaatst: 10 september 2014 Een knop op de site voor de PU store Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
core-gamer-3000 Geplaatst: 10 september 2014 Delen Geplaatst: 10 september 2014 ja,dat en nog meer shit om te kopen in de pu store, denk aan T-shirts die wel normaal genoeg zijn om te dragen.., die met die baklap komt in de buurt zeg maar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eindbaasz Geplaatst: 10 september 2014 Delen Geplaatst: 10 september 2014 /agree *nods head* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 11 september 2014 Delen Geplaatst: 11 september 2014 Dat en die shirtjes mogen wel wat meer vorm hebben. Dit ontwerp is alleen interessant voor de allerdiksten onder ons. Een kleine V-hals en wat vorm is zo verkeerd nog niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.