Ga naar inhoud

CDAB 53 [LIII] Als Mohammed niet naar de berg komt, dan haalt Abraham de mosterd zelf wel.


VictorDu

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Man dat is toch niks... Dit is muziek! Ik ben d'r ien van Steltenpoôl en ik kom uit De Streek. Je vrage meskien of, wat doene ze deur de week? Je ziene oôs oftig raie, met een trekker en een kar. Met regen,wind of hagel, 't ken oôs nooit te bar. K zit in de bloemkôle, ja de bloemkôle De hille toid, de hille toid, de hille toid. Oôs pa zit op de trekker, en den hè-je nag oôs Klaas die werkt al twuntig jaar bai oôs, en wil nooit meer wat aars. Me broers die sjouwe kiste, dat is een hille klus Maar ik ben nag de jongste dat hoef ik nag niet dus Sjouw ik met bloemkôle, ja met bloemkôle De hille toid, de hille toid, de hille toid. En loupt 't teuge voif Den zoid me vader stop! We gane terug nei 't bedroif Deer heb moeders 't eten klaar en skept de bloemkoôl op Maar zaterdag heb 't mooi weest, den gane we nei de kroeg Met alle kôleboere, 't is een hille ploeg Lest had ik d'r nag anspraak, van ien of are moid Ze was verleugen pittig, maar wat denk je wat ze zoid Je stinkt nei bloemkôle, nei de bloemkôle De hille toid, de hille toid, de hille toid. En loupt 't teuge voif Den zoid me vader stop! We gane terug nei 't bedroif Deer heb moeders 't eten klaar en skept de bloemkoôl op Ik ben d'r ien van Steltenpoôl en ik kom uit De Streek. Je vrage meskien of, wat doene ze deur de week? Je ziene oôs oftig raie, met een trekker en een kar. Met regen,wind of hagel, 't ken oôs nooit te bar. K zit in de bloemkôle, ja de bloemkôle De hille toid, de hille toid, de hille toid. K zit in de bloemkôle, ja de bloemkôle De hille toid, de hille toid, de hille toid
Link naar reactie
Delen op andere sites

die ik graag kijk. En Natgeo is idd dommer gemaakt, het begint steeds meer op Discovery Channel te lijken en die braingames shizzle begint nu erg uitgekauwd te raken. Ook wordt alles in een korte tijdsperiode enorm vaak herhaald. Die Apocolypse Now aflevering over Adolf Hitler heb ik intussen al duizend keer gezien. Maar ze zonden wel Cosmos uit, dat was tof.
Link naar reactie
Delen op andere sites

die ik graag kijk. En Natgeo is idd dommer gemaakt, het begint steeds meer op Discovery Channel te lijken en die braingames shizzle begint nu erg uitgekauwd te raken. Ook wordt alles in een korte tijdsperiode enorm vaak herhaald. Die Apocolypse Now aflevering over Adolf Hitler heb ik intussen al duizend keer gezien. Maar ze zonden wel Cosmos uit, dat was tof.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tering...wat een lekker weekendje zeg. Zaterdag gezellig met een maat naar Banda Bou gereden en naar het mooiste strand van ons eiland gegaan; Grote Knip Heel de dag biertjes in de zon gedronken, jointjes gerookt en ultiem lui geweest. Vandaag eerst lekker wezen Jeskieën, was kapottttt door al die hoge golven...en daarna lekker rustig wezen varen met, again, veel biertjes. Ik kan er weer tegen aan deze week :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...