Geel Geplaatst: 27 juli 2014 Delen Geplaatst: 27 juli 2014 Misschien is er al zo'n topic en als die er is bied ik mijn excuus aan maar ik wil graag iedereen's smaak in muziek weten dus ja Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 27 juli 2014 Delen Geplaatst: 27 juli 2014 Mijn lijst: 1. Slow Riot for New Zerø Kanada (Godspeed You! Black Emperor) 2. Geogaddi (Boards of Canada) 3. Cosmogramma (Flying Lotus) 4. The Earth is not a Cold Dead Place (Explosions in the Sky) 5. Alive 2007 (Daft Punk) 6. Richard D. James Album (Aphex Twin) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PlayGames Geplaatst: 27 juli 2014 Delen Geplaatst: 27 juli 2014 1. Mmlp 2. Devils night 3. 808 heartbreaks van kanye west (dit album was net als yeezus een ingroeier, in het begin haten ik het album) 4. Game the documentary 5. Tyga carless world 6. My beatiful dark twisted fantasy of gunit beg for mercy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 juli 2014 Delen Geplaatst: 27 juli 2014 1. Graduation 2. Troubadour 3. Distant relatives VERDER WEET IK HET NIET ZO PRECIES. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soulofdeanx Geplaatst: 27 juli 2014 Delen Geplaatst: 27 juli 2014 1 soulfly primitive 2 Sabaton heroes 3 ACDC highway to hell 4 Powerwolf - Preachers of the Night 5 Slayer - Reign In Blood 6 Metallica- Black album niet juist rangschikking maar wel top 6! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 27 juli 2014 Delen Geplaatst: 27 juli 2014 1. Babylon (Skindred) 2. The Righteous and the Butterfly (Mushroomhead) 3. XX (Mushroomhead) 4. Kill The Power (Skindred) 5. Revolution Revolucion (Ill Niño) 6. Demanufactured (Fear Factory) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 27 juli 2014 Delen Geplaatst: 27 juli 2014 1. Blue Blood - X Japan 2. Dark Passion Play - Nightwish 3. Alive 2007 - Daft Punk Daarnaast is People of the Night van AN21 & Max Vangeli ook noemenswaardig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roeland.mijderwijk Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 It was written - nas (geen illmatic indeed) 4:21 - method man Revolutionary vol 1 én 2 - immortal technique Opgeduveld - opgeduveld Nosa en rosco EP - zo moeilijk Boy in the corner - dizzee rascal In willekeurige volgorde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PlayGames Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 Boy in the corner <3 Die was ik helemaal vergeten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PlayGames Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 Ik vind graduation zijn slechste album. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Therockbrothers Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 The War of the Worlds Nuf said. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyborg Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 1.Be'lakor- Stone's Reach 2.Primordial- To The Nameless Death 3.Svartsot- Ravnenes saga 4.Judas Pries- Painkiller 5.Wintersun- Wintersun 6.Be'lakor- Of Breath and Bone En morgen is deze lijst waarschijnlijk weer compleet anders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Broodje8bit Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 1. Thunderdome 97 2. ID-T Techno 1,2,3 3. Ol Dirty bastard : Return of the 36 Chamber 4.Rage Against The Machine ; Battle for L.A 5. Mr. Oizo : Lambs Anger 6. Queen Latifah : Black reign Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheJokesOnYou Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 Around the Fur (Deftones) Koi No Yokan (Deftones) the Sufferer and the Witness (Rise Against) Vulgar Display of Power (Pantera) Primitive (Soulfly) Black Out the Sun (Sevendust) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Broodje8bit Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 en nummer 6 ? hmm tja Julian jumpin perres old scool en dan nummer 0 de Osdorp Posse : Afslag osdorp overstijgd voor mij alles Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Broodje8bit Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 Een liefhebber van muziek :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Broodje8bit Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 tja toch 2 nummer 4's Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 Around The Fur <3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 Beste. Daarna MBDTF. Yeezus vind ik het minst. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 Yeezus is sowieso de beste. Ye's discografie is eigenlijk gewoon een stijgende lijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 Uhm, 1. DJ Krush & Toshinori Kondo - Ki-Oku 2. Flying Lotus - Los Angeles 3. Jam City - Classical Curves 4. Bohren & der Club of Gore - Geisterfaust Staat vrij vast. Naar die laatste luister ik niet zo heel veel, maar die doet het ook het beste op zwoele zomernachten of donkere winterdagen. Daaronder wordt het vrij modderig. Albums die er o.a. in roteren: Maurizio - M-Series Scion - Arrange and Process Basic Channel Tracks Monolake - Hong Kong Rhythm & Sound - s/t B12 - Time Tourist Boris - Smile (Japanse versie) Andrew Hill - Judgment! Bobby Hutcherson - Dialogue Wayne Shorter - The All Seeing Eye Moomin - The Story About You John Roberts - Glass Eights Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 1: The Chronic (Dr, dre, 1992) 2. Creepin on a Come up (Bone Thugs n Harmony, 1994) 3. Sinsemilla (Black Uhuru, 1980) 4. Rastaman Vibration (Bob Marley) 5. Iron Flag (Wu-tang clan) 6. Distant relatives (Nas/Damian Marley, 2010) Honorable mentions: The chronic 2001, next episode (Dr.dre, 2000) Me against the world (Tupac, 1995) Get rich or die tryin' (50 cent, 2003) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 Kak, witregel vergeten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 Get rich or die tryin' wordt heden ten dage best onderschat vind ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 Dit is een mooi lijstje ja. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.