Ga naar inhoud

Top 6 favoriete albums


Geel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb Yeezus zelfs na meerdere keren luisteren niet heel erg goed gevonden. Heb wel alle nummers op me tellie staan, maar hij heeft gewoon veel betere albums.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeezus bevatte gewoon te veel middelmatige nummers om zijn beste te zijn, kijk naar Guilt Trip en Bound 2 (die ik overigens in het begin tof vond maar later echt gek van werd) Send it up was wel gaaf.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders had hij niet op 1 gestaan Jah.. Een echt vaste top 6 heb ik niet, het is ook in welke mood ik ben natuurlijk. Soms luister ik The eminem Show bijv. meer dan The Marshal Mathers LP. Maar om antwoord te geven op je vraag. Ik vind Chronic 2001 gewoon de vetste plaat ever made dus ook beter dan The Chronic.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Sigur Rós - ( ) (2002) 2. Godspeed You Black Emperor! - Slow Riot for New Zerø Kanada (1999) 3. Madvillain - Madvillainy (2004) 4. Pan American - Quiet City (2004) 5. Bill Evans Trio - Waltz for Debby (1961) 6. Fennesz - Venice (2004) 7. Joanna Newsom - Ys (2006) 8. Blu & Exile - Below the Heavens (2007) 9. Burial - Kindred (2012) 10. Moderat - II (2013)

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

De volgorde veranderd bijna dagelijks, maar deze zes moeten er sowieso in. 1. Marshall Mathers LP - Eminem (2000) 2. All Eyez On Me - Tupac (1996) 3. Chronic 2001 - Dr. Dre (1999) 4. Ready To Die - The Notorious B.I.G. (1994) 5. Straight Outta Compton - NWA (1988) 6. Get Rich Or Die Tryin' - 50 Cent (2003) En om mijn top 10 compleet te maken, hier mijn honorable mentions: Untitled - Nas (2008) The Chronic - Dr. Dre (1992) The Marshall Mathers LP 2 - Eminem (2013) Recovery - Eminem (2010) Volgorde verschilt zal elke keer verschillen wanneer je het aan me vraagt, maar dit is wel mijn top 10.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...