Ga naar inhoud

het ondergewaardeerde topic


NoseJob

Aanbevolen berichten

De titel verraadt het al een beetje, maar dit topic gaat over ondergewaarderde topics. Heb jij ook zoiets van; "Hey! M'n topic is dood, terwijl het het beste topic ooit is!", of; "Ik wilde een poll toevoegen, maar het antwoord was te kort en bondig."? Dan is dit de plek om je hart te luchten. Er hangt tegenwoordig een openhartige sfeer hier, dus mag je best gefundeerd en uitgebreid je mening uiten. Mocht je daar nou een lap tekst of een woord voor nodig hebben, het mag allemaal! Ben je echter van mening dat je moeder goed kan pijpen, terwijl je vrienden zeggen dat ze er niks van kan, mag je dat hier ook delen. Voelt je moeder je daardoor ondergewaardeerd mag zij hier ook haar mening delen. Voel je je als vriend van de moeder daardoor ondermijnd, dan ben maak je zelf maar een topic, dat mag hier niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Max Payne 2 multiplayer. Het bracht competitief run&gun gameplay op zijn hoogste vorm naar de consoles, naar mijn mening. Het schietsysteem was subliem, (free-aim) de levels waren vet de slow-mo action nog vetter. Alleen speelde meeste de mensen helaas soft lock (inclusief rockstar zelf wtf?). Sommige guns waren onnodig en irritant (rocket launcher-sniper). Maar die kleine dingen konden de pret niet drukken, één van mijn favo online games ooit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Anarchy Reigns. Een supersnelle, ontzettend chaotische online multiplayer arenagame van Platinum Games. Okay, de combat was niet van niveautje bayonettaof devil may cry, maar toch vermakelijk en de karakters waren allemaal uniek. Jammer dat niemand de game speelde omdat op de westerse release de japanners al anderhalf jaar bezig waren en de game eigenlijk al aan de kant hadden gelegd. Meanwhile in the west speelt iedereen alleen maar codn battlefield shooters online en zo is 1 van de weinige originele multiplayergames ooit een zeer sneue dood gestorven. Soms speel ik nog mee met de laatste overgebleven twitchcancel pro's en dan voelt het zo goed. Helaas zijn die vaak op rare tijden onlinewegens tijdsverschil ed. Anyway. Anarchy reigns dus. Iemand hier die het gespeeld heeft? Meningen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...