Ga naar inhoud

PU.nl's Domste quotes 500.


JahArmy

Aanbevolen berichten

Tja, totaal niet mee eens. The Walking Dead bijvoorbeeld heeft een goed verhaal en point en click game play. Dat miste ik in de games van tegenwoordig, daarom was het zeker een Goty voor mij. Maar The Last of Us zijn verhaal was goed, maakte indruk (vooral het begin), maar qua gameplay vond ik het zo saai.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lezen is blijkbaar moeilijk. Welk deel van "Als je voor de game-play speelt" heb je niet begrepen? Of weet je überhaupt wel waar op ik reageerde? Daarnaast is een goed verhaal geen excuse voor ondermaatse game-play. Grappig hoe ik buiten de game-play niets over the Last of Us heb gezegd. Blijkbaar vind ik het spel slecht, of zo - bedankt. Weet ik ook weer wat mijn mening is, scheelt mij weer tijd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Itiz, wat YaraYara zegt is "Mechanisch was the Last of Us niet zo heel interessant. Dus als je voor game-play speelt, dan is dat prima te begrijpen." Wat is jouw punt nou precies? Verder heb ik persoonlijk echt genoten van Last of Us, heerlijke game. Maar dat kwam door het verhaal, wat gameplay betreft is het niet echt iets bijzonders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Meh, goed genoeg voor de zesjesmentaliteit diep in mij. :p En geheimpje: Ik lijk inderdaad heel jong voor iemand van 19 en daar kan ik weinig aan doen. Behalve een laag make-up op m,n gezicht gaan smeren, en daar heb ik geen zin in, geen tijd voor, geen behoefte aan. Ik heb liever dat mensen m,n echte gezicht kennen dan het masker wat ik erop teken :p En tja, dan denken ze in de supermarkt maar dat ik m,n ID vervalst heb xP
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een zes al een dikke voldoende tegenwoordig? :p Maar daar is weinig aan te doen en het is ook niet erg, al is het soms onhandig. Maar als je geen enorme hoeveelheden make-up nodig hebt (en voor zover ik dat kan beoordelen geldt dat voor jou) om er toonbaar uit te zien moet je dat gewoon niet doen inderdaad; sta er af en toe versteld van hoelang vrouwen 's ochtends bezig kunnen zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zo verschrikkelijk zonde, het wordt op een gegeven moment zo gewoon dat je ze niet eens zonder make-up kent. Dan ken je iemand toch niet écht vind ik... Maar het is ook slecht voor je huid als je elke imperfectie probeert te verbergen onder een dikke laag plamuur... Daardoor wordt je huid weer slechter en dan smeer je er nog meer op enzovoorts....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...