GlobalGuardian Geplaatst: 15 juni 2019 Delen Geplaatst: 15 juni 2019 ^ Meh. Deze reactie geef ik een 2/10... Had beter verwacht van jou hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 15 juni 2019 Delen Geplaatst: 15 juni 2019 Manmanmanman Early toch :”””) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 15 juni 2019 Delen Geplaatst: 15 juni 2019 Volgens mij niet. Bedankt voor het lezen :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 15 juni 2019 Delen Geplaatst: 15 juni 2019 Ja je hebt gelijk. Had niks beters verwacht. Was al verveeld. GG (=^.^=) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 15 juni 2019 Delen Geplaatst: 15 juni 2019 Nice man daar heb ik niet van terug. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 15 juni 2019 Delen Geplaatst: 15 juni 2019 Ik hou overigens wel van je Rahl <3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 15 juni 2019 Delen Geplaatst: 15 juni 2019 Dankjewel kankerbosuiltje van me <3 (=^.^=) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 16 juni 2019 Delen Geplaatst: 16 juni 2019 Halo is voor homo's. Nu het goedmaken met elkaar ritueel te fisten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 16 juni 2019 Delen Geplaatst: 16 juni 2019 Overigens denk ik wel dat Rahl daarin 1e is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 16 juni 2019 Delen Geplaatst: 16 juni 2019 Ja hoor, batman jepperT hem erin bij een strakke leren geklede batman. Omdat homos dat nou eenmaal doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 16 juni 2019 Delen Geplaatst: 16 juni 2019 Zeg, wat zullen we nou krijgen?? Shockerend dit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 juni 2019 Delen Geplaatst: 16 juni 2019 GlobalHaloPro4U ik denk dat jij weer eens goed in je anus geneukt moet worden. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 16 juni 2019 Delen Geplaatst: 16 juni 2019 >rual Yo Raul pik je dit?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 16 juni 2019 Delen Geplaatst: 16 juni 2019 Liever niet >.< Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 17 juni 2019 Delen Geplaatst: 17 juni 2019 >Wat een triest leven moet je hebben als je alleen maar commentaar op iemand kan geven om stoer te doen. Terwijl je in het echt een watje bent die met 1 klap op de grond ligt te huilen :’) Van Early, In dit topic! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 18 juni 2019 Delen Geplaatst: 18 juni 2019 Ik las Ramon. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 24 juni 2019 Delen Geplaatst: 24 juni 2019 >Nou ja, zo ben ik ongeveer 30 jaar geleden naar Berlijn gefietst. Vervolgens mijn fietsje tegen een muur gezet, een half uurtje wat gedronken in een café en daarna weer naar buiten gestapt om het ijzeren ros te beklimmen en terug te fietsen. Maar je raad het nooit.. Inderdaad, muur weg! En we leven in een tijdperk van extreme klimaatverandering, dus je kunt maar beter voorbereid zijn! Dwaaskaas doet zijn naam eer aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 24 juni 2019 Delen Geplaatst: 24 juni 2019 >Gameplay is nog steeds hetzelfde. Ome Early die weer eens wat roept in de N8W8. Over de game judgment, de gameplay is exact hetzelfde dan de Yakuza games. Duidelijk weer niet gespeeld dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 24 juni 2019 Delen Geplaatst: 24 juni 2019 >Gameplay is nog steeds hetzelfde. Ome Early die weer eens wat roept in de N8W8. Over de game judgment, de gameplay is exact hetzelfde dan de Yakuza games. Duidelijk weer niet gespeeld dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 24 juni 2019 Delen Geplaatst: 24 juni 2019 Deze mag weg!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter2k2 Geplaatst: 14 november 2019 Delen Geplaatst: 14 november 2019 Even uit de kerkhof halen... Tjeerd 1 week geleden: >Ik denk dat je meer moet kijken naar Planet Coaster, van dezelfde makers. Die is en komt ook niet op consoles, dus verwacht dat ook niet van Planet Zoo.< ![Hier](https://www.pu.nl/media/video/trailer/ga-vanaf-vandaag-los-planet-zoo/#c3115889) Want https://www.youtube.com/watch?v=fPXFskM-qYs ![En plaatje](https://i.imgur.com/8YPTcHQ.png) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 24 november 2019 Delen Geplaatst: 24 november 2019 >Overigens denk ik wel dat Rahl daarin 1e is. Volgende x dat ik je tegenkom op straat sla ik je helemaal in elkaar broer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 6 januari 2020 Delen Geplaatst: 6 januari 2020 >Workingplayer is ook cool! Robert August in dit topic: https://www.pu.nl/community/discussions/discussion/het-wie-respecteer-jij-meer-topic-der-respectmeting/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 8 januari 2020 Delen Geplaatst: 8 januari 2020 Beschuldigt Twan/Wouter/Hansie/ en nog iemand van een dubbelaccount omdat zij dezelfde film gaaf vinden. Nu ik dit typ klinkt het nog belachelijker dan toen ik het las. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CatBoy Geplaatst: 14 januari 2020 Delen Geplaatst: 14 januari 2020 Het merendeel van wat Arjendan hier post zou in het rijtje kunnen staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.