Reb3nga Geplaatst: 15 januari 2020 Delen Geplaatst: 15 januari 2020 Wat WP zegt idd. Ik was vergeten Hellspawn erbij te melden. Het doet me goed om te zien dat velen aan één quote genoeg is om hem te herkennen xD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 @ Dunne: De Top 10 beste fims van het decennium: https://www.pu.nl/artikelen/feature/punls-top-10-beste-films-van-het-decennium/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 >Er zijn websites die je niet kunt vinden met een zoekmachine. Als je niet weet welke ik bedoel, heb je er niets te zoeken. Kijken jullie maar lekker naar de gecontroleerde media Wat een clown ben je toch ook Early Virus topiek overigens, maar je kunt alles wel aanhalen van hem Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 29 april 2020 Delen Geplaatst: 29 april 2020 TW3 is ook beter dan BotW - Early, 2020 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 29 april 2020 Delen Geplaatst: 29 april 2020 Kwestie van smaak natuurlijk, maar ik vind The Witcher ook beter. Het heeft sowieso een beter verhaal en interessantere wereld (qua lore en personages, niet gameplay). Zeggen dat het dom is maakt jouw quote eerder dom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 30 april 2020 Delen Geplaatst: 30 april 2020 Vergelijking van niks natuurlijk. Ik weet ook dat een Big Mac beter smaakt dan een opgewarmde drol. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 30 april 2020 Delen Geplaatst: 30 april 2020 Doom slaat de spijker op zijn kop, maar dat maakt jullie niet uit, alles early zegt willen jullie gebruiken om hem aan te vallen, terwijl hij meestal gewoon goede dingen zegt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter2k2 Geplaatst: 30 april 2020 Delen Geplaatst: 30 april 2020 >alles early zegt willen jullie gebruiken om hem aan te vallen ik wil hem helemaal niet aanvallen, heb niks tegen niemand hier. Maar "Deze game is kiddie en daarom stom" is een waardeloze opmerking. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 30 april 2020 Delen Geplaatst: 30 april 2020 Dus wij zijn een clubje die alle uitspraken van Early monitoren om hem daar volgens mee te pesten? Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik kan je met enige zekerheid zeggen dat dat niet iets is waar ik aan denk als ik 's ochtends opsta. Ben het vaak genoeg met Early eens, maar dit sloeg gewoon nergens op. Ergens weet je dat zelf ook wel. Op zich nobel van je om het zo op te nemen voor hem, maar dat is nergens voor nodig. <3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 30 april 2020 Delen Geplaatst: 30 april 2020 @Rebenga Heb je dan ooit een opgewarmde drol op? Die vergelijking maakte ik niet omdat het een discussiepunt is, maar omdat je wel degelijk een mening kan vormen over iets door informatie van anderen te gebruiken en zónder dus je eigen ervaringen ermee. De mening dat TW3 beter is dan Botw wordt zelfs gedeeld door de PU bij hun lijstje van beste games van het decennium. Ben je het oneens met de quote? Ja. Is het een domme/onjuiste quote? Nee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 30 april 2020 Delen Geplaatst: 30 april 2020 Lang niet zo erg als die mongool die Horizon Zero Dawn beter vond omdat ie de graphics van Breath of the Wild niet mooi genoeg vond. Dat gezegd hebbende, EarlyGamer heeft een soms aparte smaak die hij simplistisch verwoordt en verdedigt, dat weten we allemaal inmiddels wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 8 juli 2020 Delen Geplaatst: 8 juli 2020 Achariya: Alle xbox bezitters zijn "herhaaldelijke losers" want de xbox wordt slechter verkocht dan de Playstation, duh. https://www.pu.nl/artikelen/nieuws/gerucht-er-komt-een-playstation-5-presentatie-in-augustus/ Vond ik wel het vermelden waard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 9 juli 2020 Delen Geplaatst: 9 juli 2020 Alles wat the_rock zegt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Supreme-2 Geplaatst: 14 juli 2020 Delen Geplaatst: 14 juli 2020 >Sony exclusives kun je blind kopen. Een fanboy. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sledge Geplaatst: 18 september 2020 Delen Geplaatst: 18 september 2020 Alles wat uit de mond van dominic978 komt, Jezus Christus. Maar gelukkig heeft ie een himedia q10 pro player die alles sounds support. zoals dts x atmos, dts hd etc etc Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 18 september 2020 Delen Geplaatst: 18 september 2020 The Rock viel van de samenvatting van zijn woorden al in slaap zelfs Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 1 oktober 2020 Delen Geplaatst: 1 oktober 2020 Hahaha ja man, had het al een lange poos door met die gozer. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 11 november 2020 Delen Geplaatst: 11 november 2020 Alles wat lolwat1 zegt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 18 november 2020 Delen Geplaatst: 18 november 2020 >Doen ze expres, zodat de launch is uitverkocht en de vraag hoog blijft. Staat goed voor de aandeelhouders. Er staan nog genoeg consoles op voorraad die ze mondjesmaat gaan uitleveren. Jaa want als aandeelhouders iets graag willen is het lagere omzet en hogere kosten die (te hoge) voorraden met zich mee brengen. Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 20 november 2020 Delen Geplaatst: 20 november 2020 Dominik/ Klaasje/ Marcel (via pm) "heb je problemen met mij? lekker stoer gaan doen, en zeggen dat ik als aids ben in de jaren 80. triest ventje dat je bent, alleen maar omdat ik de waarheid zegt en je dat niet kan handelen. sterf jij lekker. kom even in reallife dat tegen me zeggen. zal je te laf voor zijn" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRussian Geplaatst: 20 november 2020 Delen Geplaatst: 20 november 2020 Klaasje heeft soortelijke gebeuren ook naar mij gestuurd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 21 november 2020 Delen Geplaatst: 21 november 2020 Klaasje mag wel even thuis bij The Rock op audiëntie komen voor een kan whoop-ass Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 5 december 2020 Delen Geplaatst: 5 december 2020 Deze van Dodevogel86 mag volgens The Rock wel in dit lijstje komen: Deel 2 had een waardeloze verhaal. Mooi dat ik hier geen geld heb aan uitgegeven. https://www.pu.nl/artikelen/nieuws/neil-druckmann-gepromoveerd-tot-mededirecteur-van-naughty-dog/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 5 december 2020 Delen Geplaatst: 5 december 2020 Over TLOU2, moest The Rock even aangeven nog Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 7 december 2020 Delen Geplaatst: 7 december 2020 Hardcore Gamer doet zijn uiterste best om hier te belanden, zo lijkt het. Een draadje, nav de SNL feature over het tekort aan PS5's Reb: "Biggest release ever" HC: Ja goed hè, daar kan kruisdood nog wat van leren Reb: Wat dan om precies te zijn? Ik kijk uit naar de concrete voorbeelden die je hier gaat voordragen. HC: Bedenk jij is effe voorbeelden voor de kruisdoos https://www.pu.nl/artikelen/nieuws/tekort-aan-playstation-5-consoles-staat-centraal-in-saturday-night-live-scene/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.