Ga naar inhoud

Nederlands? Het is ver te zoeken tegenwoordig.


Hellraidermike

Aanbevolen berichten

  • Reacties 139
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
Wat een load of bullshit. Wat is er mis met jij/je ipv u? Ik weet niet of jij tegen iedere oudere u zegt, maar ik ben van mening dat je ouderen hetzelfde aanspreekt als leeftijdsgenoten, zolang het maar op een degelijke nette manier is. Ouderen zijn niet meer waard of belangrijker dan ik, dus waarom zou ik ze anders aanspreken dan anderen? En wat de fuck bedoel jij met dingen die we verzinnen? >"Wat mij tegenwoordig meer stoort is, dat we allemaal dingen gaan verzinnen. Bijvoorbeeld: Weet je dat deze ballon geel is. " Die zin slaat volgens mij helemaal nergens op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Wat een load of bullshit. Wat is er mis met jij/je ipv u? Ik weet niet of jij tegen iedere oudere u zegt, maar ik ben van mening dat je ouderen hetzelfde aanspreekt als leeftijdsgenoten, zolang het maar op een degelijke nette manier is. Ouderen zijn niet meer waard of belangrijker dan ik, dus waarom zou ik ze anders aanspreken dan anderen? Ja opzich heb je wel een degelijke argumentatie, maar vanaf het moment dat je 'Wat een load of bullshit.' typte had ik eigenlijk al meteen een beetje een hekel aan je. <3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 9 maanden later...
  • 2 jaren later...
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...