Ga naar inhoud

Mensen met verstand gezocht, help me op zoek naar een goed paar headphones and een hifi set, versterker en platenspeler


RootAbyss

Aanbevolen berichten

Hallo mensen van de PU, Aangezien ik een totale noob op dit gebied ben, schakel ik het hulp van Reddit en PU in :)! Ik ben op zoek naar een nieuw paar headphones die goed geluid geven. Ik wil ermee gamen en naar veel muziek luisteren thuis. Maximaal wil ik er 250 euro voor besteden. Het uiterlijk moet ''decent'' zijn aangezien ik de koptelefoon toch alleen binnen draag. Ik weet dat het niet veel is, maar er moet vast wel betere kwaliteit tussen zitten dan mijn schijt Razer Carcharias :P Volgende vraag: Ik heb rond de 600 euro te besteden. Mijn slaapkamer is een kleine 4x4. Ik ben op zoek naar speakers, een versterker en een platenspeler. Kan dit allemaal binnen 600 euro met ''goed'' geluid? (Zal heus wel een grote verbetering zijn over mijn logitech speakertjes). En kan ik het dan ook nog op me PC aansluiten? Of kan ik alleen me platenspeler erop knallen. Dankjewel alvast =)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...