Ga naar inhoud

Nieuwe lamp (concept van bnwr)


DarknessFood

Aanbevolen berichten

Ik sta daar, ik huil. De lamp is gebroken, en dat maakt me droevig. Hey, zou dat dan zijn omdat ik nu minder energie verspil, en dus minder energie van de aardbol steel? Ik weet het niet, maar het stonk wel. Amai. Komaan. MWOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH GERTJE!!! Toch maar tijd om een nieuwe lamp te kopen. Ik loop naar het centrum toe. Daar moest ik een lamp halen, want deze was stuk. Ik huilde erom. Ik zal u niet vergeten. Op de hoek van de Geilroedestraat staat een Aziatische vrouw. Ze spreekt me aan met "hai" en ik zeg "salut". Ze maakt een handgebaar dat ik naar haar moest komen. Dit was prettig, gezien de menselijke aandacht niet verder gaat dan "ticket graag". Ik liep op haar af, en ze loopt weg. Amai, amai, amai toch nou vrouw? Ik dacht dat ik naar u moest komen, en neemt de konijnenbenen? Toch zeiden mijn 3 benen dat ik het op het antilopen moest zetten. Ik draai het hoekste kom, en ze blijft staan. Nu had ik mijn prooi bijna te pakken. Ik gooi mijn kaartjesknipper naar rechts, daar stond een kind. Mijn hand ging al snel naar de linkerborst toe, net nadat ik mijn kaartjesknipper tegen een kind heb aangegooid.We beginnen hevig met zoenen, en al vlug volgt mijn 2e hand. Ik probeer in 1 keer al haar luiwijvenknopjes van haar shirt te ontdoen. Het kostte me slechts 5 ferme rukken. Ze begint aan mijn flieter te sabbelen. Deze werd hard, dus er kwam meer onder het schaamhaar vandaan, want ik ben een man, en draag 's nachts een zonnebril om mijn identiteit te beschermen zo cool ben ik. Het zuigen ging door. En ik greep naar haar rokje. Daar was het redelijk hard, maar ik voelde geen vocht. Misschien reist ze wel met de trein, dat kan ook natuurlijk. Ik begin te strelen, en nam haar scheetklivier eens flink onder hand. Mijn andere was bezig af te wisselen tussen borsten. Het bleef maar hard wat ik in mijn hand hield. Ik ben meestal al klaar met trekken, dus waarom is ze niet bevocht door mijn trekwerk. Dit zouden vrouwen moeten doen. Mijn mond was nat, en trek haar scheetklivier naar beneden. Amai, amai, amai, GERTJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!! Zo'n ding heb ik ook, maar dan in het klein, met een klein oerwoud. Dit is een man, verdomme! Met mans geweld sla ik hem tegen zijn borstkas, en kipfilet lekte uit hem. Dit kan niet waar zijn. Mottige rat! Dit is echt iets waar ik zo boos van wordt hé mensen. Toen ging ik naar huis, ging douchen, en de winkel was dicht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...