Ga naar inhoud

Hoeveel pannenkoeken lust jij wel?


NoseJob

Aanbevolen berichten

De titel verraadt het misschien al een beetje, maar dit topic gaat over stomme kinderliedjes. Om een aantal keer over een rondziepend touw te springen heeft geen enkele relevantie voor het daadwerkelijk op kunnen eten van een bepaalde hoeveelheid pannenkoeken. Sterker nog, wanneer je niet zo vaak over een touw heen kan springen ben je waarschijnlijk dik of beperkt en ben je juist in staat meer pannenkoeken te eten dan iemand die vaker over het touw heen springt. Analyseer in dit topic waarom sommige kinderliedjes racistisch zijn, niet stroken met de werkelijkheid of waarom ze ronduit irritant zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>'alle eendjes zwemmen in het water' Persoonlijk vind ik dit een nogal eenzijdig beeld dat hier geschetst wordt van onze gevederde vrienden. Zwemmen alle eenden soms? Sommigen zitten gewoon aan de kant, sommigen vliegen, sommigen gaven gangen door hun geld als een mol, en sommigen liggen netjes omwikkeld met folie in het vriesvak.
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 van uit de supermarkt, tot wel 8-9 zelf gebakken (uit de supermarkt zijn ze wat dikker in mijn geval dan) ik vond ''wie heb ik aan de lijn; saddam hoessein...'' altijd wel een leuk kinderliedje, omdat ik niks tegen racistische grappen heb (als het dus echt grappen zijn!) wel is het een beetje onrealistisch, want saddam is al dood en bush is geen president meer en half Irak past niet op mijn dak, zou ik ze overigens ook nooit oplaten, wordt het zo vies :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...