Ga naar inhoud

CDAB 54 [LIV] MARGA HOFMAN IS BEST TOF MAN, DROEFTOETER!


API361

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De naam DarknessFood bestaat uit 12 letters. 1 + 2 = 3 33 staat voor, geestelijkheid, bewustzijn, cynisch, egoïstisch, jaloers, kracht en macht 3 + 3= 6 6 staat voor negatietijd en angst. Een driehoek heeft 3 hoeken. Het teken van de Illuminatie heeft 3 hoeken DarknessFood een agent van de Illuminatie en is jaloers op Uhurus en houdt jullie in zijn macht (behalve ik, ik ben knap, slim en al helemaal geen schaap).

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>De naam DarknessFood bestaat uit 12 letters. 1 + 2 = 3 33 staat voor, geestelijkheid, bewustzijn, cynisch, egoïstisch, jaloers, kracht en macht Uhurus is 6 letters. Uhurus ziet zichzelf als iemand die dubbel zoveel waard is als de rest. 6+6=12. 1+2=3. 33 is de hoogste graad in de vrijmetselarij. Uhurus is een vrijmetselaar!
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Als iemand constant over de scheef gaat of het randje opzoekt, gaan mods ook minder moeite doen om je te helpen als je ze een keer nodig hebt. dat vind ik een foute instelling van de mods als je 112 belt en vraagt om hulp dan zullen ze altijd komen >Open vraag aan de mods: wanneer Is respawn zijn ban over? ja mods, wat voor onredelijk lange ban is dit? kunnen we hier een antwoord krijgen of moet dat per pm
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is dus dat jullie Uhurus al langer kennen, en ik hier nog niet zo lang ben, want ik had toch zwaar mijn twijfels of het een troll account betrof of niet. Kennelijk niet dus. Dan moet de peer echt hulp gaan zoeken. Niet alleen voor hem, maar ook (als je je bedenkt dat dat mentaal wrak (want dat is het als het geen troll is) voor zijn dochter. Je wil toch niet dat je kind je ziet als een zuiplap op de valium met een vertekend wereldbeeld. Uhurus als je dit leest zoek hulp joh.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...