Ga naar inhoud

CDAB 54 [LIV] MARGA HOFMAN IS BEST TOF MAN, DROEFTOETER!


API361

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jezus marcos je kunt ook overdrijven zeg. Omdat iemand het grappig vind om een papvoer topic te maken, en iemand anders het (niet geheel origineel) dan grappig vindt om het klapvoertopic te maken, is de mens in zijn algemeen achterlijk? Misschien moet je het niet zo serieus nemen, het is duidelijk bedoeld als grapje. En al was het dat niet, dat generaliseren dat de mens achterlijk is komt me ondertussen een beetje de keel uit. Als groep wordt er vaker niet de beste keuzes gemaakt (kijk maar naar de zogenaamde democratie) maar als individu kun je genoeg slimme gasten aanwijzen. Het is alleen dat het systeem niet te veranderen is. En voordat ik een of ander lulverhaal naar me toe geworden krijg van:" Ja, met die gedachtegang verandert er nooit wat"...Kom maar met een alternatief. Kun je er geen bedenken, dan moet je misschien wat minder oordelen. Ik heb er over nagedacht, en ik kan er zelf geen bedenken helaas.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Jezus marcos je kunt ook overdrijven zeg. Omdat iemand het grappig vind om een papvoer topic te maken, en iemand anders het (niet geheel origineel) dan grappig vindt om het klapvoertopic te maken, is de mens in zijn algemeen achterlijk? Misschien moet je het niet zo serieus nemen, het is duidelijk bedoeld als grapje. En al was het dat niet, dat generaliseren dat de mens achterlijk is komt me ondertussen een beetje de keel uit. Als groep wordt er vaker niet de beste keuzes gemaakt (kijk maar naar de zogenaamde democratie) maar als individu kun je genoeg slimme gasten aanwijzen. Het is alleen dat het systeem niet te veranderen is. En voordat ik een of ander lulverhaal naar me toe geworden krijg van:" Ja, met die gedachtegang verandert er nooit wat"...Kom maar met een alternatief. Kun je er geen bedenken, dan moet je misschien wat minder oordelen. Ik heb er over nagedacht, en ik kan er zelf geen bedenken helaas. Duuuuuude...What did yóú smoke? Natuurlijk vind ik niet iederéén achterlijke schapen. En als ik zoiets zeg ga ik er wel van uit dat je dat genoeg hersencapaciteit bezit en inziet dat ik niet wil generaliseren natuurlijk. Gelukkig zijn er idd ook zat fantastische individuen, maar ook dat spreekt voor zich lijkt me. Goeie week gozert.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...