Ga naar inhoud

CDAB 54 [LIV] MARGA HOFMAN IS BEST TOF MAN, DROEFTOETER!


API361

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik leg het nog maar een keer uit Uhurus, want kennelijk las je er vorige keer overheen: Met alle respect, ik vond je verhaaltjes in het begin wel tof, maar ik heb gewoon geen respect voor jou als persoon. Beetje stoer lopen doen over hoeveel alcohol en drugs je wel niet op hebt. Ik hou ook van een pilsje, en van een pilletje op zijn tijd. Ik schaam me er niet voor, maar ik hoef er ook niet stoer om te doen. Het is wat het is. Het is niet speciaal, en al zeker niet stoer. Het gaat jou dan ook niet om het nuttigen, maar om aandacht te trekken, door middel van nuttigen. Dat en dat je als een klein aandachtroepend kind het forum onderspamt kan ik niet waarderen. Je bent best wel een toffe peer, als je niet zo hard probeert. Dat is wat mensen je proberen uit te leggen met normaal doen. Kennelijk lees jij dit soort opmerkingen die andere mensen bij je aangeven niet, en ga jij roepen dat mensen kuddeschapen zijn en DF volgen, die in mijn ogen niks fout doet. Hij is ook wel een sarcastisch naar mij toe, maar ik kan daar wel mee lachen. Ik ben ook voor de grap vaak sarcastisch genoeg hier. Dat iemand met zo'n olifantenhuid (letterlijk, ik doel op je foto) zich zo laat raken. Josti.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap sowieso niet waar dit allemaal over gaat. Maar jou zoektocht naar erkenning is denk ik iets wat je niet moet doen. Uhurus je zegt wel van ik heb ook andere site's waar ik gewaardeerd wordt etc (wat je ook allemaal zegt) maar met je zoektocht naar ''respect'' gaat dat ook daar op deze manier op den duur. Ik ben normaal gesproken niet iemand die snel gewoon iemand ergens op wijst, want ik zie daar gewoon het nut niet van in. Maar de laatste tijd dat je het zo ''zwaar'' had in jou ogen op dit forum, vond ik je maar wat zwaar irritant. Iedereen heeft wel eens een grapje gemaakt. maar als we het nu tegen elkaar gaan afwegen ben jij toch wel diegene die heeft lopen provoceren al die tijd sinds je ''geirriteerd'' bent. En wat batman hierboven zegt, klopt ik ben ook niet vies van een beetje stimulatie(of juist niet) middelen op zijn tijd. maar aangezien het bij jou altijd raak was en je er groot over moest praten maakte alles alleen maar erger. Tot ziens en hopelijk blijf je idd pleites uhurus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...