Ga naar inhoud

PU Meeting 2014


Reudie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 369
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@OMG, Prankcalls is maar één van de redenen. Ik heb geen zin om telkens lastig gevallen te worden met gekke belletjes. Zeker in het midden van de dag. Een simpele "zet je telefoon dan gewoon uit/stil." is geen optie want ik moet de hele dag bereikbaar zijn. @Roan, Hahaha hoe heb je bij het privé houden van je nummer gelijk al vijanden? =') Maar nu snap ik echt niet waarom er hierover zo moeilijk gedaan wordt, wanneer dit zo makkelijk opgelost kan worden =(

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, blijkbaar denk je veel vijanden te hebben als je verwacht dat je prank calls gaat krijgen. Ik geef mijn nummer altijd vrij makkelijk voor groepen, nog nooit ene prank call gehad op mijn 06. Maar we doen idd moeilijk; geef je 06 en kom in de groep, of wacht of tot we een locatie hebben gevonden en het laten weten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Nou, blijkbaar denk je veel vijanden te hebben als je verwacht dat je prank calls gaat krijgen. Het is moeilijk om te lezen hè? Hier nog een keertje voor jou: >En hoewel jullie mij allemaal chille mensen lijken, wil ik niet dat risico lopen. Jullie ontmoeten lijkt mij erg leuk, maar dat heeft niet zoals het weggeven van een telefoon nummer blijvende gevolgen. Daarnaast @Boemer bedankt voor je mening enzo, maar als je (nog?) niks met de groep te maken hebt vraag ik mij af wat het bijdraagt.. Naja uiteindelijk gaat het nu om twee mensen die graag mee willen doen, maar misschien zijn er meerdere die op het moment niks van zich laten horen. En zelfs als het bij twee blijft; is het toch jammer dat ze niet mee kunnen doen ondanks dat er voor beide groepen een oplossing bestaat? Jij benoemt het tot een uitzondering voor twee mensen die ze moeten maken. Sowieso is het niet moeten, dat maak jij er gelijk van.. Maar ik zie het meer als rekening met elkaar houden. Ik bedoel voor de groep heeft het geen groter nadeel als een nieuwe app installeren. Hebben jullie dat niet over voor een meer complete (en sowieso leukere =P) groep? Maar begrijp mij niet verkeerd, ik heb het nooit over "moeten" gehad. Uiteindelijk komt het neer dat jullie ons nu (makkelijk) kunnen helpen. Help Cynster en mij deze keer, en de volgende keer kunnen wij de favor terugkeren =)

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dit lijkt mij wel een goede chat app; het is eigenlijk gewoon Whatsapp maar dan met email ipv een telefoonnummer. Als we deze nou gaan gebruiken kan iedereen tenminste meedoen! Maar mailboms zijn kennelijk geen probleem? Ik vind dit nogal getuigen van veel paranoia. Al moet ik wel zeggen dat dat ik 3 mensen op de app heb geprobeerd te vermoorden met mijn mindpowers, en 2 uit te kleden. Weet niet hoe het met het laatste zit, maar het is wel verdacht stil, dus wie weet is het eerste wel gelukt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...