Ga naar inhoud

Het electronic dance topic


wiebeamalur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Nu ga ik niet naar technofeestjes, dus misschien dat het daaraan ligt maar als ik het youtubelinkje (oké, dat is een mixalbum, natuurlijk een andere categorie qua voorbereiding) beluister snap ik best waarom hij zo hoog scoort. En je vraagt gebruikers een top 100 samen te stellen, sowieso dat het dan voorspelbaar is.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, ik vind het niet gek dat ze hoog scoren, maar wel gek dat ze vergeleken met bepaalde andere artiesten zo hoog scoren. En aangezien het een poll is waar iedereen op kan stemmen, vraag ik me af waar veel mensen hun stem op baseren. Ik merk bij mezelf dat ik eerder geneigd bent artiesten die ik zelf live heb gezien mijn stem te geven, maar eigenlijk is het oneerlijk om een live-ervaring te vergelijken met een artiest die je alleen kent van wat setjes en mixjes op youtube.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>vraag ik me af waar veel mensen hun stem op baseren. Ik merk bij mezelf dat ik eerder geneigd bent artiesten die ik zelf live heb gezien mijn stem te geven Nou ja, dat dus. Trouwens, normaal ben ik niet van die extreem uitgesponnen Villalobos tracks maar deze is te mooi om te laten schieten: https://www.youtube.com/watch?v=Ap1z0z1_kkE

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...