Ga naar inhoud

EBOLA ?


larsofwar18

Aanbevolen berichten

ebola bestaat al sinds 1976 maar nog nooit heeft iemand in europa er zich druk over gemaakt. dat kwam omdat het altijd zichzelf liet uitsterven binnen een paar weken. niemand gaf iets om de burgers die daar dood gingen. een medicijn was niet nodig voor die 50 mensen. nu is het anders, 1300 mensen zijn al overleden en 2600 mensen zijn besmet en nu maken we ons opeens zorgen omdat het wel heel erg dichtbij komt. iedereen wil nu van alles weten om zijn haggi straks te redden. best egoistisch als je het zo bekijkt. De mens is de aarde niet waardig en als we zo doorgaan zal de mens uiteindelijk door eigen toedoen uitsterven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>batman, ik heb je toch gezegd dat je er nog spijt van ging krijgen. Ik sidder en beef. Met alle respect, ik vond je verhaaltjes in het begin wel tof, maar ik heb gewoon geen respect voor jou als persoon. Beetje stoer lopen doen over hoeveel alcohol en drugs je wel niet op hebt. Ik hou ook van een pilsje, en van een pilletje op zijn tijd. Ik schaam me er niet voor, maar ik hoef er ook niet stoer om te doen. Het is wat het is. Het is niet speciaal, en al zeker niet stoer. Het gaat jou dan ook niet om het nuttigen, maar om aandacht te trekken, door middel van nuttigen. Dat en dat je als een klein aandachtroepend kind het forum onderspamt kan ik niet waarderen. Je bent best wel een toffe peer, als je niet zo hard probeert. Dat is wat mensen je proberen uit te leggen met normaal doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...