Ga naar inhoud

CDAB 56 [LVI] Hans Sach heeft recht op een Singernaaimasjien


quincy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wie denkt dat Lamborghini z'n plug-inhybride kachtpatser heeft gebaseerd op de Aventador, die heeft het mis. Het machtige V12-blok uit het huidige vlaggenschip van Lamborghini is namelijk te zwaar bevonden voor de Asterion LPI 910-4. Het vermogen van 910 pk is voor een deel afkomstig uit de 610 pk sterke 5,2-liter V10 uit de relatief verse Huracán. De V10 werkt samen met een 100 pk sterke elektromotor, maar daar houdt het niet bij op. Het viertje in z'n volledige naam wijst namelijk op vierwielaandrijving, en op de vooras vinden we dan ook nog twee van deze 100 pk sterke elektromotoren, die het totaalvermogen op 910 pk brengt. Een sprintje naar de 100 km/h is daarmee in 3 seconden achter de rug. Z'n topsnelheid ligt op een alleszins behoorlijke 325 km/h. Geen hybride showmodel zonder verbruikscijfers, en dus kunnen we melden dat de Asterion 4,2 l/100 km wegtikt. Volledig elektrisch moet hij 50 km ver komen. De eerste semi-elektrische Lamborghini ooit onderscheidt zich niet alleen door z'n aandrijflijn van het huidige aanbod. De Asterion is opvallend rond vormgegeven en ook omhoogscharnierende deuren zijn aan z'n neus voorbij gegaan. Wie de Asterion al een denkbeelding plekje geeft tussen de Porsche 918, die moeten we tot bedaren brengen. Volgens Lamborghini is de Asterion meer een 'zachtere' GT en geen hardcore sportwagen. Om maar met het slechte nieuws te eindigen: ook serieproductie staat niet op de planning, wat niet betekent dat we in de nabije toekomst geen hybride-Lambo tegen gaan komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Te eerste omdat het hypocriet is om in het "wens hier elkaar de dood toe-topic" te gaan janken dat het niet grappig is om elkaar de dood toe te wensen en dan zelf grappen gaat maken over tumoren en ik wilde je op deze manier er mee confronteren. Ten tweede omdat kanker in deze context niet persé gezien hoeft worden als bijvoegelijk naamwoord, aangezien de grap daadwerkelijk met kanker te maken had. Ten derde dat je hiermee in een kwaad daglicht gezet wordt (door als kankergrappenmaker neergezet te worden), wat eventueel leidt tot leukere opmerkingen dan degene waar ik op reageerde. Natuurlijk besef ik me dat ik je wel uit de tent heb gelokt met mijn opmerking, maar ten gunste van de sfeer op het forum mogen de beledigingen best op een leukere of creatievere manier gebracht worden.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>'Hou je kankergrappen voor je!' >Inderdaad, mods? Ten eerste omdat het hypocriet is om in het "wens hier elkaar de dood toe-topic" te gaan janken dat het niet grappig is om elkaar de dood toe te wensen en dan zelf grappen gaat maken over tumoren en ik wilde je op deze manier er mee confronteren. Ten tweede omdat kanker in deze context niet persé gezien hoeft worden als bijvoegelijk naamwoord, aangezien de grap daadwerkelijk met kanker te maken had. Ten derde dat je hiermee in een kwaad daglicht gezet wordt (door als kankergrappenmaker neergezet te worden), wat eventueel leidt tot leukere opmerkingen dan degene waar ik op reageerde. Natuurlijk besef ik me dat ik je wel uit de tent heb gelokt met mijn opmerking, maar ten gunste van de sfeer op het forum mogen de beledigingen best op een leukere of creatievere manier gebracht worden.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...