Ga naar inhoud

CdAB 57 [LVII] Beter één vogel in de hand, dan helemaal geen hand


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ohja raad eens welke lul er achter kwam dat hij zijn kaartje was vergeten terwijl hij net in Utrecht aan gekomen was... Maar ik kon t bij de receptie uitprinten en ik was uiteindelijk 2 min langer bezig. Maar ik wist gewoon al dat ik m zou vergeten...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhu, dude, 1 tip: ga gewoon lkkr slapen. Heb echt niet alles gelezen maar als ik zo de 1e 2 zinnen lees lijkt het erop dat het over Squall gaat. Een relaxt persoon in deze community. Zo'n persoonlijke aanval is onnodig in mijn ogen, laat elkaar lkkr met rust en heb het over games en andere zaken maar volgens mij is het voor niemand goed als er zo persoonlijk wordt gespeeld (welke kant dat dan ook op is). De mzzls! =)
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Je moest eens weten man, maar ik ga het niet nog eens uitleggen. De Mods weten het ook. Hij probeert mijn vooruitgang te stagneren, zodat ik geen nieuwe mensen leer kennen, zin om te schrijven verlies, en vooral, een normale conversatie te onderbreken. Lees dit eens nog een keer Uhurus. Ik dacht panisch was omdat ik in geheime sektes geloof en shit. Ben blij om te zien dat het erger kan. En als je zo graag mensen wilt ontmoeten dan ga je maar naar de kroeg, je bezuipen en daar tegen een muur praten.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhurus ik zeg niet dat je liegt, ik zeg dat je te veel in niets ziet. Men hier kut altijd tegen elkaar, zo is het nu eenmaal. Als je dat niet wilt begrijpen en denkt dat men andere tegen jou keren en dan denkt dat men expres niet reageert op jouw verhalen zie je ze echt vliegen. Als je wilt dat iedereen politiek correct tegen je doet en een knuffelforum wilt ben je toch echt op de verkeerde plek.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af, wie heeft er nu allemaal een hekel gekregen aan Uhurus? Wie had dat al, maar is dat nu alleen maar verergerd? Wie heeft er nu meer liefde voor Uhurus? Wie hoopt dat Uhurus heel veel last krijgt van jeuk aan zijn testikels? Wie vindt nog meer dat 'yoghurt' een merkwaardig woord is? Zoveel vragen. Cholera.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhurus ik begrijp je. Je kaart vaak zeker wel relevante kwesties aan, maar ik ervaar de manier waarop soms wat als grenzeloos. Op zo'n moment ben ik dan ook bang dat jij jezelf misschien ook tegenhoud in jouw geestelijke vooruitgang. En daarmee bedoel ik niet vooruitgang in het zien, maar vooruitgang in het dragen van bepaalde wetenschap terwijl je ook stevig met je benen op de grond staat. Op de aarde, in deze tijd, met deze kennis. Emotioneel kun je veel begrijpen, je vind verbanden tussen gedragingen en kunt er vriendelijk zijn. Soms een beetje te grenzeloos ook weer. Vat dit niet verkeerd op- want ik waardeer je. Ik gun slechts van meer helderheid en kracht in je denken toe, zodat je met jouw wetenschap echt in het leven komt te staan en je geen middelen meer nodig bent. Wanneer je omarmt wie je bent, en daarin durft willen thuiskomen kan een proces van echte heling starten. En die gun ik je van harte.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...